dinsdag 2 oktober 2018

Lege bierkratten inleveren

Een lesje kratten terugbrengen. Stuk voor stuk stop ik de lege flessen in het statiegeldapparaat. En probeer dan het krat erin te doen. Maar dat weigert-ie: er moeten een of meer flessen inzitten! Hallo Jumbo, wij komen even duizend bierkratjes inleveren.


De opgespaarde lege bierkratten werden namelijk ingeleverd. Meer dan duizend in totaal. Dit hadden we nog nooit . Kan je bij elke supermarkt alle kratten bier inleveren ? En mag je ook het statiegeld gewoon retour krijgen bij de kassa? Dat je het gewoon cash terug krijgt. Toegevoegd na minuten: het gaat om Alfa bier.


Lege kratten bier en lege flessen inleveren. Statiegeld krat bier De lege kratten en lege flessen bier kun je bij elke supermarkt in Nederland inleveren. De meeste supermarkten hebben hier een speciale afdeling voor met een speciale machine die de lege flessen en kratten innemen en automatisch alles . Studenten uit Leiden kregen vrijdag een bijzonder cadeautje van bierbrouwer Heineken: een vrachtwagen vol kratten met lege bierflesjes.


Dat laat Heineken weten op Twitter. Wat ik vroeger in mijn rebelse jaren deed is halve kratjes uit de winkel samen volle en lege van maken, aangezien veel mensen losse flesjes kopen staan er vaak halfvolle kratten. Dan ging ik het lege kratje door de machine douwen en had ik weer een paar euro.


Binnen het afgesproken bezorgmoment komen we langs en brengen de boodschappen tot in de keuken. We bezorgen dagen in de week van 7. De bezorger neemt een mobiel PIN- automaat mee, zodat je de boodschappen direct kunt afrekenen. Heb je nog lege flessen en kratten ? Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen. Ze hadden de grote hoeveelheid opgespaard in drie jaar tijd.


De jongeren konden de kratten niet zomaar inleveren. Luisteraar Carine kocht voor een feestje bakken Maes. Toen zij het leeggoed in de zelfde winkel terugbracht werd het geweigerd. Ze was verplicht er iets aan te kopen.


Het is de supermarkt zelf die beslist hoe ze omgaat met het terugbetalen van leeggoed. Het zorgde gisteren voor een hoop werk bij supermarkt Jumbo in Dalfsen. Keet Marshoek werd het toch tijd om statiegeld in te gaan leveren.


Hierbij wil ik een klacht melden over Jumbo : Ik wou kratten Grolsch inleveren. Die zonder flessen pakt de automaat niet, dus ik vraag om hulp. Vroeger leverde men bijvoorbeeld bij de melkboer zijn lege flessen of krat melk in tegen een volle waarbij de melkboer het statiegeld met elkaar verrekende. Bij de supermarkt diende men zijn lege flessen en kratten aan te bieden bij een loket waarbij de winkelbediende de flessen telde . Een 73-jarige man uit Leeuwarden heeft bij de Albert Heijn XL aan de Tijnjedijk gefraudeerd met bierkratten.


Met behulp van een magnetische sensor en een soort houten tunnel wist de man te voorkomen dat zijn fles, waar eurocent statiegeld opzat, werd ingeslikt, zo weet Kölner Stadt-Anzeiger. In totaal legde de man 177. Kun je ook een niet helemaal volle bierkrat inleveren ? Er ontbreken flesjes van de 24.


Mijn vriend zegt dat het niet kan. Anders kun je een leeg krat in de supermarkt pakken en die . Ik had ook lege bierflesjes oa van Kwak en Leffe. Deze flesjes hebben een iets.


Ontbrekend: bierkratten ≥ Vind bier kratten in Biermerken op Marktplaats. Ruilen voor lego of doe een ander voorstel ( speelgoed ) leeg kratje delirium zonder flesjes staat heel netjes blauw kratje met rose. Als je hem komt ophalen kun je gratis een lege krat maes pils meenemen.


Ik heb namelijk geen idee waar ik die kan inleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts