donderdag 21 juni 2018

Gezonde smoothie pindakaas

Verslaafd aan pindakaas ? In bijna ieder huis staat wel ergens een potje. Pindakaas , wie is er niet groot mee geworden? Maar wist je dat je met pindakaas nog veel meer kunt dan je . Deze smoothie zit vol heerlijke micronutriënten die je lichaam nodig heeft en geeft je een energie boost waar je u tegen zegt.


O ja: hij is ook nog eens MEGA lekker.

Gezond recept voor pindakaas. Ik zette de lekkerste gezonde smoothies op een rijtje. Van een gezonde groene smoothie met spinazie tot een smoothie met pindakaas. Het lekkerste foodblog van Nederland met makkelijke en gezonde recepten.


Als echte foodie ben ik altijd op zoek naar nieuwe recepten en vind ik het ook leuk nieuwe combinaties te proberen. Een tijdje geleden zag ik ergens een smoothie met pindakaas en blauwe bessen op het recept staan. Ik bestelde hem niet, maar onthield het wel want leek me wel lekker om zelf te maken.


Wat wil een mens nog meer dan chocolade en pindakaas. Deze peanutbutter smoothie is echt niet verkeer dat kan ik je met een gerust hart zeggen.

Eigenlijk heb ik eens even na zitten denken wat ik echt lekker vin dat is toch wel pindakaas en waarom dan geen pindakaas smoothie maken. Deze pindakaas bananen smoothie bevat alle ingrediënten die er voor zorgen dat je goed voorbereid en vol energie aan je workout kunt beginnen. Lees hieronder hoe je deze smoothie maakt.


Foodie-ness helpt je bij het vinden van je nieuwe, gezonde levensstijl die vol te houden is. Een lekker fris begin van een nieuwe dag met deze gezonde ontbijtsmoothie. Zelf ontbijten we regelmatig met een smoothie , lekker snel klaar en nog gezond ook. Deze keer heb ik voor een smoothie met banaan, melk en pindakaas gekozen.


Yes, pindakaas maakt deze smoothie lekker romig en geeft een subtiele smaak af. Daarnaast bevat pindakaas onder andere gezonde vetten, vezels en vitamine C wat het een gezonde toevoeging maakt voor in deze smoothie. Ben jij ook zo gek op gezonde smoothies ? Op Healthy Wanderlust vind je verschillende gezonde smoothie recepten en vandaag staat er een gezonde smoothie op de planning die lekker een voorjaar tintje heeft. Een smoothie met ananas en banaan voor een goed begin van de dag. Alle pindakaas liefhebbers opgelet: vandaag deel ik een heerlijk smoothie recept met de ultieme pindakaas traktatie!


Voor mij was deze pindakaas smoothie bowl een fijn begin van de dag: lekker én gezond ! Smoothie pindakaas , gezond en lekker. Enkel de chocolade heeft toegevoegde suiker en daarbij neem ik wel altijd pure chocolade. De pindakaas die we tegenwoordig altijd gebruiken is 1 pinda.


Geen toegevoegde vetten, suikers of zout dus.

De uitdaging is jezelf niet . Bij Made by Ellen zag ik onlangs een recept voorbij komen voor een banaan smoothie met pindakaas en chocolade. Heel kidsproof”, stond erbij. Nou die kids heb ik niet, maar wat zij lusten, lust ik vast ook wel ;-). En zeg nou eerlijk, de combinatie van pindakaas (of eigenlijk alles met pindakaas ) en . Zo krijg je op een snelle en gezonde manier je . Mensen zijn tegenwoordig nog steeds bang voor vet en dat is jammer.


Inmiddels is wel bewezen dat geraffineerde suikers de boosdoener zijn, en dat je vetten nodig hebt, voor een gezond en fit lichaam. Ik deelde gisteren een recept voor een smoothie , maar vandaag krijgen jullie er nog ééntje cadeau. Zo ook van de pindakaas -banaan smoothie die ik gisteren als ontbijt dronk. Blijkbaar was er wel wat . Maar goed…in het weekend probeer ik mijn leven dan weer te beteren en maak dan een smoothie en voel me weer even een healthy-girl, wat ik overigens totaal niet ben.


Het liefst eet ik het elke dag wel, de ene keer op een rijstwafel en dan weer door mijn havermout. Maar een smoothie met pindakaas had ik eigenlijk nog nooit op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts