woensdag 3 april 2019

Smoothie nectarine spinazie

Een vitaminebooster om je dag gezond en energiek te starten! Waarom zijn smoothies nou zo gezond en waarom zou je er elke dag één moeten drinken? Hier komen de voordelen: - Je krijgt op een snelle en makkelijke manier de juiste voedingsstoffen binnen - Je krijgt meer energie - Ze zorgen voor . Nectarines vind ik heerlijk!


Het enige nadeel van nectarines vind ik dat ze te snel overrijp zijn. Dus maakte ik van de overgebleven nectarines een groene smoothie met spinazie. De nectarine zorgt voor een beetje een romige substantie net als bijvoorbeeld avocado. Deze smoothie heeft een zachte smaak.


Heerlijke smoothie perzik, spinazie. Lekker als ontbijt maar ook heerlijk tussendoor. De spinazie overheerst totaal niet en de combinatie met de nectarines en sinaasappel is top!


Spinazie is gezon lekker en ontzettend veelzijdig. De zachte textuur en neutrale smaak maken deze groene bladgroente ideaal voor smoothies. In dit artikel lees je alles over de gezondheidsvoordelen van spinazie smoothies , en ontdek je hoe je ze maakt.


Onderaan vind je vijf heerlijke spinazie. YES, er liggen weer perziken en nectarines in de winkel! Wat is jouw favo smoothie op het moment? Ik heb echt een craving voor nectarines op het moment.


En als je ze dus in je (ochtend) smoothie doet, is je smoothie vanzelf zoet. Snijd de appel met schil (of de nectarines met schil) in blokjes en doe deze (of de aardbeien) met de spinazie , appelsap, water en oregano in de blender. Begin laag, maar zet de blender uiteindelijk op de hoogste stand en mix tot een schuimige drank. Schenk in een hoog glas.


Een smoothie kan in één klap ontzettend veel groenten en fruit bevatten, zodat je letterlijk een boost krijgt. Alle variaties zijn mogelijk en het grappige is dat je de verschillende soorten groente vaak niet eens proeft! Als je broccoli te heftig vindt kun je ook alleen komkommer en een handje spinazie. Doe de spinazie en paprika (in stukken) met wat water in een blender of keukenmachine en blend tot er geen stukjes meer in zitten.


Als je de smoothie te dik vindt voeg je nog wat water toe. Tip: Hou je niet van nectarine , vervang deze dan door . Zonde, omdat groente rauw veel meer voedingstoffen bevat. Door verhitting vergaan veel goede eigenschappen van spinazie. Popeye had het nog niet zo gek bekeken om het direct uit blik te nuttigen! Er zijn talloze recepten voor overheerlijke smoothies , maar heb jij de spinazie smoothie al geprobeerd?


Alle ingrediënten worden bij elkaar in een blender gemengd tot een gladde substantie, je serveert het in een groot glas met een rietje en hij is klaar om te drinken. Ondanks dat een groene smoothie. Ik voegde komkommer en spinazie toe, maar ook wat limoen voor een extra verfrissende kick.


Ik ben zelf wel aan wat groen gewen waar het sapjes betreft, dus mijn sapje is in verhouding niet zo heel erg zoet meer. Wil je hem net iets zoeter? Verse spinazie uit Nederland is alleen tussen maart en november verkrijgbaar.


Voeg dan naar smaak nog een nectarine toe. Maak daarom gewoon een lekkere groene smoothie zonder spinazie. Smoothies zijn heerlijk zoet en lekker romig van smaak. Je kunt ook kiezen voor een groene tint en een frisse smaak.


Gebruik de green smoothies recepten! Veel combinaties van smaken zijn verrassend lekker. Dat geldt ook voor de friszoete banaan-perzik smoothie ! Stap 1: Favoriete fruit. Kies je favoriete fruit, of combineer twee smaken. De mogelijkheden zijn eindeloos!


Ik kan me even niet inloggen maar ik weet zeker dat je dit grotendeels voor mij geschreven hebt. Kom ik nu nog onder die groene drap uit? Ik moet bekennen: Mijn groene smoothies maakte ik altijd alleen met appel. Een banaan door mijn spinazie klinkt namelijk niet lekker maar is het . Zoals jullie allemaal weten zijn wij gek op smoothies ! We kwamen echter tot de ontdekking dat we nog helemaal geen echte groene smoothie geplaatst hebben, groen van kleur!


Vandaar deze échte groene smoothie met spinazie , veldsla en perzik. Zo kom je aan een groot deel van je dagelijkse vitamines, mineralen en vezels. Ben je nog een green smoothie virgin, dan vind je dit vast een dubieus verhaal. Maar echt, een handje spinazie door mijn shakie in combinatie met een lekker stukkie fruit… I like it!


A smoothie a day keeps the doctor away.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts