donderdag 8 november 2018

Mcdonalds ijskoffie

Deze luxe, maar ook betaalbare ijskoffie (€45) is in twee smaakvarianten te verkrijgen: Koffie Mokka en Koffie . ICED FRAPPÉ CARAMEL MEDIUM. Iced Frappé Caramel Medium. Ik heb van alles geprobeerd en ben erachter gekomen dat ik gewoonweg geen koffiedrinker ben, maar een ijskoffie gaat er wel prima in!


En wow, dit is inderdaad een lekker drankje! Daarom is mijn recept anders dan de ijskoffie die je haalt bij de Mc Donalds of Hema bijvoorbeeld. Probeer het eens uit en pas het aan naar je eigen voorkeuren. Dat is immers het voordeel van het zelf maken! Kwaliteit en betaalbaarheid zijn daarbij erg belangrijk, . Deze ijskoffie is verkrijgbaar in de smaken Koffie Caramel en Koffie Mokka.


Hierbij wil ik een klacht melden over McDonalds : Een hele goede dag, Ik heb laatst een grote ijskoffie karamel besteld bij MacDonalds Beverwijk. Ik kon hem helaas niet helemaal opdrinken, omdat de ijsklo. Ook vind ik het vreemd dat in . Spaar in een hap heel wat lekkers bij mekaar. Nieuw in jouw Happy Meal!


Geef jouw mening over je McDo bezoek op . IJskoude koffie recepten om de zomer mee door te komen. Maak zelf IJskoffie met een van deze recepten. Zin om een lekker gerecht te koken? Vind hier het culinaire recept om zelf ijskoffie te maken. Wil je meer lekkeree recepten leren kennen?


Alle producten van de McDonalds met de prijzen en voedingswaarde erbij. Bij sommige McDonalds producten zijn geen voedingswaarde weergegeven omdat deze niet bekend zijn. De prijzen kunnen enigszins afwijken omdat McDonalds een franchise onderneming is en elke McDonalds haar eigen . Op de website van de fastfoodgigant staat een groot gedeelte van dit assortiment maar het kan overzichtelijker. Daarnaast missen de prijzen bij al die snacks en dat is om een reden.


Het lekkerste foodblog van Nederland met makkelijke en gezonde recepten. Je kent vast wel die ijskoffie van Starbucks, Douwe Egberts of die van de Mc Donalds. Die zijn erg lekker maar je kan ze ook heel makkelijk thuis maken. Veel heb je niet nodig en ik denk dat je de meeste ingrediënten wel thuis hebt in je kast of koelkast. Ik ben geen koffie liefhebber.


Er zijn drie smaken: Thaise melkthee, koude chocolademelk en ijskoffie. We rijden graag even naar de Starbucks, maar aangezien dit toch een prijzige optie is. Leuk als je vrienden of familie op bezoek hebt bijvoorbeeld in . Vier: Samen met Tessa kocht ik voor de allereerste keer een ijskoffie bij de McDonalds. Vijf: Ik maakte weer eens een spiegelfoto.


Zes: Vorige week zondag was mijn oma jarig en ik droeg mijn nieuwe schoenen van Sacha. Zeven: Ook ging ik sinds vier jaar weer naar het Nederlandse . Kan me toch echt voorstellen dat er hopen mensen zijn die een uitje lastig kunnen betalen en zo ook niet naar mc donalds kunnen. Als je weinig op stap kan kan. Het enige dat ik lekker vind bij de Mac is de milkshakes, de ijskoffie en de ijssmoothies, maar die zijn vreselijk duur.


Gisteren overigens wel bij . Schenk de koude koffie in een grote kan. Voeg het roomijs en de suiker toe. Mix alles goed met een staafmixer of blender.


Voeg daarna de melk, de koffiemelk en een snufje kaneel toe en mix alles nogmaals goed door. Copycat McDonalds Mocha Frappe - Some of This and That . Misschien dat jij dit helemaal niet interessant vindt of gewoon helemaal niet wil weten hoeveel calorieën je bij de McDonalds naar binnen werkt, maar dan kun je beter dit artikel nu verlaten want ik wil het daar wél graag over hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts