vrijdag 30 november 2018

Smoothie kokosmelk spinazie

Deze groene smoothie is echt super lekker. De spinazie banaan sinaasappel kokosmelk smoothie is lekker romig en licht zoet. Vol vitaminen en mineralen. Deze spinazie banaan mango kokosmelk smoothie is echt een flink ontbijt. Dat komt door de kokosmelk die, naast de groente en het fruit, behoorlijk vult.


Mango smoothie kokos spinazie. Oei, een smoothie met kokosmelk en spinazie ? Oh, deze smoothie is echt zooo lekker, die moet ik gewoon delen! Ik koop altijd flink veel spinazie tegelijk en vries deze dan per portie in.


Zo kan ik altijd makkelijk een zakje spinazie pakken om door een smoothie of sapje heen te doen. Dit doe ik overigens met veel meer groenten. Vaak doe ik maar wat en . Wij houden van groene smoothies , omdat je met de meest ongebruikelijke combinaties overheerlijke smoothies kunt maken.


Toch kun je hier samen met mango, munt en sinaasappel een originele smoothie van . Allereerst bedankt voor alle ontzettend leuke reacties op ons jarig jubileum! De winnaars van de smoothiebeker krijgen komende week een mailtje van ons En om die beker gelijk goed te kunnen gebruiken hierbij een recept voor een super fijne smoothie met spinazie , peer, . Ik heb de smoothie getest op mijn vriendje, die in eerste instantie een vies gezicht trok toen ik het woord spinazie en smoothie in één adem noemde. Hij dacht aan (ik citeer) “de vieze, slijmerige, diepvries- spinaziemeuk ,” maar toen hij zag dat ik verse spinazie in de blender gooide, kon hij niet wachten om . Wat heb je nodig voor grote smoothie of middelmatige smoothies. Ik heb er al ontelbare variaties van langs zien komen, maar zelf gemaakt had ik het nog niet eerder….


Misschien gek maar het idee om groente in een smoothie te stoppen leek me een soort onnatuurlijke actie. Neem een groene smoothie als start van de dag en je krijgt een ongelooflijk gezonde boost waar je de rest van de dag profijt van hebt! Ik heb vandaag een smootie gemaakt van bladspinazie mango en aardbeien en een heel klein beetje ik denk 50ml biologische magere kokosmelk enig idee hoeveel kcal ik moet tellen? Welk smoothie recept zal ik nu eens gaan proberen? Ik koos voor een groene smoothie met spinazie , banaan, mango en kokosmelk.


Maar met dit warme weer is een snelle, voedzame en vloeibare maaltijd vast wel lekker. Dus ben ik aan de slag gegaan met deze groene smoothie met spinazie , mango en kokos. Groene smoothie mango, spinazie , kokosmelk.


Het alweer een tijdje geleden dat ik een recept met jullie deelde van een groene smoothie -variant. En dat terwijl ik er nog steeds erg gek op ben. Tegenwoordig drink ik ze niet meer dagelijks, maar toevallig heb ik sinds gisteren weer wat meer zin . Spinazie banaan meloen smoothie.


Sla aardbei banaan smoothie. Paksoi abrikoos banaan peer smoothie. Komkommer appel banaan mandarijntjes smoothie. Voor 23:uur bestel morgen in . Doe eerst de 1ml kokosmelk in de blender en voeg daar 2ml water aan toe.


Normaal doe ik dit altijd als laatste voor de spinazie smoothie. Met dit heerlijke lenteweer is mijn zin in groene smoothies weer helemaal terug! Maar het belangrijkste, een goede manier om de dagelijkse hoeveelheid groenten en fruit binnen te krijgen. Ik vind het heerlijk om te ontbijten met een gevulde groene smoothie of een lichte.


Anders, Drankje, personen, Slank, Bereidingstijd minuten, Anders. Laatst aangepast : jun. Recept voor een heerlijk tropische smoothie met banaan, tropische vruchten, munt, kokosmelk en spinazie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts