woensdag 9 januari 2019

Inductieplaat kapot verzekering

Inductieglasplaat met breuk geen verzekering die de schade dekt? Wie weet tot wie we ons kunnen wenden om onze jaar oude inductieglasplaat vergoed te krijgen. Lijkt me sterk dat de verzekering dat vergoedt. Als ik de vaas van 5euro die ik van tante Charlotte heb geërfd laat vallen, is het toch echt een kwestie van jammer.


Of als ik zo dom ben een jasje van 5euro op een verkeerd programma in de wasmachine te proppen, waardoor het geruïneerd is, is het . Wist u dat vrijwel iedereen vergeet dat een glazen kookplaat vaak onder uw glasverzekering valt? Indien je bijvoorbeeld een inductiekookplaat of ceramische heeft, en deze scheurt, dan is het heel duur om deze glasplaat te vervangen, vaak nog duurder als een nieuwe inductiekookplaat. Ik heb een pan op mijn inductieplaat laten vallen, met een barst als gevolg. Wordt deze schade vergoed door bijv. Rond februari heb ik soeppan gekocht bij de blokker, deze pan is kapot gegaan en heeft hierdoor een gaatje geslagen in mijn inductieplaat ! Deze pan is voor het gebruik.


KeukenKampioen: Composiet blad breekt bij leunen. AEG inductie kookplaat - Radar - het. Problemen met SMEG-apparatuur - Radar. Meer resultaten van radar. Door het vallen van een stenen pot op mijn inductiekookplaat barstte deze in stukken.


Toevallig lag net ook mijn gsm op de kookplaat en viel daar ook een deel van die pot op, waardoor het scherm ook volledig barstte. Via mijn woningverzekering ben ik ook verzekerd voor glasbreuk aan mijn kookplaat. Maar tegenwoordig dekt een brandverzekering heel wat meer dan enkel brand in de vorm van uitslaande vlammen.


De meeste verzekeringen dekken niet de schade veroorzaakt door condensatie, opstijgend grondwater, of een gebrek aan onderhoud. Het glas moet bovendien kapot zijn. Weet dat als iets kapot gaat dat vastgemaakt zit aan of in het huis je een beroep moet doen op je opstalverzekering.


Is het niet vastgemaakt aan het huis, dan kun je terecht bij je inboedelverzekering. Een voorbeeld: een inbouwkoelkast valt onder de opstalverzekering, een losse koelkast onder de . Inductieplaat kapot verzekering – Analyse van huishoudelijke apparaten huishouden. Die een eigen verzekering hebben (W A) hebben dit. Vaak is dan de glasplaat kapot.


Waterink Keukenmakerij kan. Een klant vertelde ons dat ze de kast boven haar inductiekookplaat open deed en dat er twee mokken naar beneden vielen. Met regelmaat wordt een nieuwe glasplaat verzekerd door de verzekering.


Neem contact op met je . Ik heb zaterdag per ongeluk iets laten vallen op de hoek van de keramisch kookplaat in de keuken. Daardoor is de glasplaat in de hoek beschadigd en loopt er een barst door de helft van het glas. Kan dit via de verzekering en zoja, via de verzekering van de eigenaar (verhuurder) of de verzekering van mij . Wanneer je kinderen buiten spelen, is een ongelukje soms snel gebeurd. Verzekeraar wijst de schade af, omdat de verzekering geen dekking biedt.


Trapten de enthousiaste voetballertjes per ongeluk hun bal dwars door je keukenraam? Met een brandverzekering ben je hier in de meeste gevallen voor verzekerd. Nu stap ik uit de deur en valt mijn bril (die ik zelf betaald heb) helemaal kapot ! Wij hebben een inductiekookplaat.


Lomp geweest, stevige kruidenpot op. Inderdaad aangeven bij brandverzekering en laten nakijken door een vakman, of zelf eens naar het merk bellen om de prijs van de glasplaat te vragen (hou typenummers bij de hand). Prijzen glasplaat variëren van 2tot 600€, . Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen.


Benieuwd welke schade gedekt wordt door uw opstalverzekering en welke juist door uw inboedelverzekering ? Lees er alles over bij InShared. Hij doet het nu nog wel, maar de glasplaat moet natuurlijk vervangen worden. Nu heb ik op aanraden van ATAG Unive verzekeringen gebeld maar die zegt natuurlijk dat ik bij ATAG moet zijn. Heeft iemand inzicht in wat ik het beste kan doen en of het binnen de inboedel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts