donderdag 24 januari 2019

Sharp magnetron zekering vervangen

Mijn magnetron doet het opeens niet meer. Loop de instructies volgens de Onderdelenwinkel. Wees voorzichtig met openen van de combimagnetron : u kunt alsnog een flinke stroomschok krijgen.


Geïsoleerd gereedschap gebruiken. Meestal als de zekering het begaf, dan is er meer aan de hand dan opnieuw een zekering plaatsen. Je kunt allicht de zekering vervangen : niet geschoten is altijd mis!


Ik heb geen academische verklaring waarom die zekeringen springen, ik weet na een flink aantal magnetrons gered te hebben van de vuilnisbelt gewoon dat dat vaak het probleem blijkt te zijn. Wel vervangen door met dezelfde waarde! Mijn eigen magnetron had een thermische zekering die steeds eruit . Het probleem is dat de magnetron -functie niet meer werkt, terwijl de rest, hete lucht of grillen, het nog wel doen.


Ik hoorde bij de laatste keer. Volgens mij heb ik al eens een zekering vervangen , maar ik weet niet meer waarvoor. Magnetron zekering voor AEG- Bosch-Siemens-Bauknecht-Miele- Sharp -Whirlpool-Samsung-enz. Heeft u voor Sharp magnetron een nieuw onderdeel nodig? Bent u op zoek naar voordelige onderdelen?


Zoekt u onderdelen zoals zekering keramische om te bestellen? Of misschien flens, bedieningsprint, venster of hvr- 1xdiode of trafo? Of bent u op zoek naar een andere onderdeel, zoals universele houder voor zuigfles, nieuw glazen draaiplateau, stikker, of misschien . Ik heb een kapotte magnetron waarvan de 10A zekering is doorgebrand.


Wilt u de prijs van keramische zekering weten? In mijn ervaring (zes maanden non-stop Sharp magnetrons repareren) is de diode je meest waarschijnlijke kandidaat. De condensator die je wilt vervangen heeft 7joule energie in zich.


Wees maar niet bang, Verder dan een zekering vervangen ga ik absoluut niet bij een maggietron. Maar aangezien we niet thuis waren toen de zekering knapte. Ga ik er van uit dat het geen deurschakelaar o. Meerdere malen zekering vervangen. Kan iemand mij er de oorzaak van vertellen?


Download hier gratis uw Sharp R10Rhandleiding. Of stel een vraag aan een andere. Is er misschien een zekering die stuk is en kan ik die vervangen. Als ieman hier wat van . Ik moest het loodzware kreng iedere keer weer van de wand onder een keukenkastje demonteren, openschroeven, zekering vervangen (solderen, moet je nagaan) en het rotding weer moeizaam ophangen.


Even in de magnetron en het is zo gepiept, althans als je magnetron werkt. Het is dan ook erg frustrerend als de magnetron het opeens begeven heeft. Gelukkig zijn de meeste magnetron -onderdelen zelf te vervangen en terug te vinden in het assortiment van Handyman.


Een onderdeel vervangen is een oplossing die . Sinds ongeveer jaar hebben wij een Sharp R9combimagnetron. Een boze mail van mij naar Sharp leverde dezelfde standaard brief op en over de temperatuur wordt verder met geen woord gerept. Moet bij u zekering magnetron -oven combinatie Siemens, Your, AEG. Voor uur bestel volgende dag in huis! Jul zekering , Dus open . De deurcontacten bleken in orde te zijn, dus toen was mijn hoop gevestigd op de glaszekering.


Printplaat Bosch Combi Magnetron. Nadat ik deze eruit had gehaal kwam ik bij het meten erachter dat deze kapot was. Dit is een zogenaamde 8A snelzekering. Een snelle zekering bestaat uit een rechte . Veel plezier met uw magnetronoven en met het uitproberen van de heerlijke recepten.


Laat het vervangen van het snoer aan erkend SHARP onderhoudspersoneel over. WAARSCHUWING: Voorkomen van een explosie en spatten van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts