vrijdag 25 januari 2019

Smoothie watermeloen aardbei banaan

Die heerlijke smoothies tijdens de lunch of bij die sapbar zijn simpeler zelf te maken dan je misschien denkt! Met slechts drie ingrediënten kom je al een eind. Als je het eenmaal onder de knie hebt kun je gaan experimenteren.


Maak zelf deze lekkere smoothie met vers fruit: de watermeloen smoothie met banaan ! Met dit mooie weer is niets lekkerder dan een verfrissende smoothie die nog gezond is ook. Vandaag een zomerse aardbei watermeloen smoothie.

Weten hoe je deze smoothie moet maken? Ik experimenteer meestal met wat ik in mijn smoothie doe, wat als . Doe alle ingrediënten in uw blender en mix tot de ijsblokjes vermalen zijn. Uiteraard hield ik altijd wel een plekje over voor al het andere lekkere eten. Dit recept voor watermeloen smoothie met is geïnspireerd op mijn favo smoothie in Ubud. Hier werd deze smoothie standaard geserveerd met een klein kannetje suikerwater.


Door het toevoegen van verse aardbeien en banaan is . VOORBEREIDING: MINUTEN – BEREIDING: MINUTEN. Verwijder de schil en de pitjes uit de meloen.

Was de aardbeien en verwijder de steeltjes. Laat ongeveer minuutjes garen. Giet alle ingrediënten in de mixkom en mix . Zelfgemaakt babyhapje: smoothie van watermeloen en aardbeien. In de ijskast ligt een groot stuk watermeloen , we hebben volop aardbeien in huis, en er is nog wat rijst over van het visfeest van gisteren. Maar weer een smoothie dus!


Je zou er ook nog wat banaan bij kunnen doen, dat vult nog meer. Pel de banaan en snijd deze in stukjes. Voeg alle ingrediënten toe aan de blender en meng tot er een romig geheel ontstaat.


Een makkelijk recept voor een lekkere smoothie watermeloen banaan. Binnen een paar minuten klaar en verrassend lekker. Eind augustus en begin september heb ik enkele herexamens en voor ik het weet, is het schooljaar weer begonnen.


Ik kijk er best wel naar uit, want ik mis mijn maatjes wel! De watermeloen is hét dorstlessende tussendoortje voor een tropische zomerdag. Het resultaat is heerlijk. Een overheerlijke aardbei. Bereidingstijd: Max minuten.


Kokoswater Verse munt (paar blaadjes) Ijsblokjes. Watermeloen (grote stukken) aardbeien.

Snijd de watermeloen in stukjes. Doe de watermeloen , aardbeien en wat blaadjes verse munt in de blender en giet hier kokoswater bij, tot het fruit onder staat. Schenk in twee glazen, . Aardbei pindakaas banaan smoothie. Alles bij elkaar in de blender en mixen maar! Frisse watermeloen shake.


Eventueel nog wat extra sinasappelsap als het geheel te dik is. Maak de aardbeien schoon, verwijder de pitjes van de meloen en maak er blokjes of bolletjes van. Pers de limoen boven de . Recepten van watermeloen banaan smoothie.


Op myTaste u kunt recepten van watermeloen banaan smoothie vinden plus vele duizenden meer. Op zoek naar het lekkerste aardbeien -banaansmoothie recept? Ontdek nu de heerlijke recepten van Solo Open Kitchen.


Deze simpele smoothie van watermeloen , sinaasappelsap en banaan is een heerlijke dorstlesser op warme dagen. Doe eerst de appels en peren met het koude water in de blender en blend deze. Nadat je de appels geblend hebt voeg je het lijnzaa de spinazie en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts