woensdag 6 maart 2019

Groene smoothie nectarine

Een vitaminebooster om je dag gezond en energiek te starten! Waarom zijn smoothies nou zo gezond en waarom zou je er elke dag één moeten drinken? Hier komen de voordelen: - Je krijgt op een snelle en makkelijke manier de juiste voedingsstoffen binnen - Je krijgt meer energie - Ze zorgen voor . Doe de spinazie en paprika (in stukken) met wat water in een blender of keukenmachine en blend tot er geen stukjes meer in zitten. Als je de smoothie te dik vindt voeg je nog wat water toe. Tip: Hou je niet van nectarine , vervang deze dan door . Even tussendoor wat vitamine-inspiratie: Een lekkere zomerse nectarine smoothie ! Meng in de blender een rijpe banaan, een nectarine en het sap van één.


Een smoothie kan in één klap ontzettend veel groenten en fruit bevatten, zodat je letterlijk een boost krijgt. Alle variaties zijn mogelijk en het grappige is dat je de verschillende soorten groente vaak niet eens proeft! Als je broccoli te heftig vindt kun je ook alleen komkommer en een handje spinazie . Groene smoothies zijn echt super simpel te maken en erg lekker. Ook deze courgette banaan nectarine smoothie is weer een heerlijk groene smoothie.


Deze komkommer banaan en nectarine smoothie laat je de ochtend zingend beginnen: Summertime, and the living is easy. Met die Chia zaden geef je een smoothie, net zoals deze komkommer banaan en nectarine smoothie, extra elementen. YES, er liggen weer perziken en nectarines in de winkel! Wat is jouw favo smoothie.


Was de nectarines , snijd ze doormidden en wip de pit eruit, doe de helften in de blender. Ik ontbijt er bijna iedere . Een zonnige smoothie van nectarine en banaan. Zorg ervoor dat de nectarines goed rijp zijn, dan smaken ze het best! Wist je trouwens dat nectarines eigenlijk mutaties van perziken zijn? Nectarines vind ik heerlijk!


Het enige nadeel van nectarines vind ik dat ze te snel overrijp zijn. Dus maakte ik van de overgebleven nectarines een groene smoothie met spinazie. De nectarine zorgt voor een beetje een romige substantie net als bijvoorbeeld avocado. Deze smoothie heeft een zachte smaak.


Gezond eten is belangrijk. Dat is ook niet zo gek: in een tijd dat we overal geconfronteerd worden met de beperkingen van het menselijk lichaam, is het belangrijk om zo gezond mogelijk te . Smoothies zijn heerlijk zoet en lekker romig van smaak. Je kunt ook kiezen voor een groene tint en een frisse smaak.


Gebruik de green smoothies recepten! Een groene smoothie is mega gezond. Maar hoe maak je je smoothie verder perfect en gezond? Voeg daarom spinazie, rucola of andere groente groenten toe.


Zo makkelijk om een extra portie groenten binnen te krijgen. Ik kan me even niet inloggen maar ik weet zeker dat je dit grotendeels voor mij geschreven hebt. Kom ik nu nog onder die groene drap uit? Ik moet bekennen: Mijn groene smoothies maakte ik altijd alleen met appel. Een banaan door mijn spinazie klinkt namelijk niet lekker maar is het . Recept voor een heerlijke groene smoothie ! Alpro coconutdrink 1ml halfvolle yoghurt snuf kaneel stukje gember (vingerkootje-grootte).


Eventjes blenden in je NutriNinja -of andere blender- en . Heerlijke frisse en gezonde smoothie. Een puur natuur smoothie met verse groenten, kruiden en fruit. Het is een rustgevende smoothie met een heerlijke smaak.


Bleekselderij, munt, sla, nectarine en agavesiroop. Vol vitamine, mineralen, bloeddruk verlagend en rustgevend. Groentesap en fruitsap maken is simpel, snel en ongelofelijk voedzaam.


In een glaasje groene sap zitten veel meer vitamines en mineralen dan je op zou krijgen als tussendoortje. Mix de inhoud een aantal minuten, tot een heerlijke smoothie. Bijna alles kan in de blender recepten van smoothies in overvloed.


Van aardbeiensmoothie tot groene smoothie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts