woensdag 28 september 2016

Smoothie watermeloen recept

Tijdens onze vakantie naar Bali heb ik deze verslonden, de watermeloen smoothie. De watermeloen is hét dorstlessende tussendoortje voor een tropische zomerdag. Het resultaat is heerlijk. Die heerlijke smoothies tijdens de lunch of bij die sapbar zijn simpeler zelf te maken dan je misschien denkt!


Met slechts drie ingrediënten kom je al een eind. Als je het eenmaal onder de knie hebt kun je gaan experimenteren.

Maak zelf deze lekkere smoothie met vers fruit: de watermeloen smoothie met banaan! Echt een zomerse smoothie. Watermeloen is heerlijk fris en lekker. Inspiratie nodig voor een frisse smoothie ? Gebruik dan dit recept met watermeloen , limoen en munt. In de zomer heb ik steevast een watermeloen in de koelkast liggen.


Deze frisse smoothie met watermeloen en komkommer heb je zo gemaakt en is niet alleen erg lekker maar ook nog eens gezond. Hier vind je het recept.

Samen met wat komkommer en citroen maak je er een heerlijk fris drankje van. Deze simpele smoothie van watermeloen , sinaasappelsap en banaan is een heerlijke dorstlesser op warme dagen. Smoothie met watermeloen. Ik ben namelijk niet zo van het superfood (lees: helemaal niet) en ik wil ook niet eerst winkels af moeten lopen voordat ik de ingrediënten voor een recept heb. Soms kun je daar zo naar verlangen: een stukje sappige watermeloen op een warme lentedag of zomerse namiddag.


Gelukkig komt die tijd er weer aan! Daarom hebben we hier een recept voor een heerlijke zoete watermeloensmoothie. Waarom watermeloen zo gezond . Ik heb ananas in eigen sap gebruikt want door de watermeloen is het sapje al zoet genoeg. Ik denk trouwens dat ik dit recept maar eens ga uploaden op de site van Say Yes To The Best.


Vergeet zelf ook niet je favoriete recepten met fruit in blik te delen op deze site. Wie weet win je wel een Soda Stream? L yoghurt natuur eetl.


Mix de stukken watermeloen met de yoghurt, de munt, het limoensap en de vloeibare honing tot u een gladde smoothie krijgt. Van deze watermeloen smoothie met zoete framboos en frisse munt ga je automatisch lachen. En dan blijkt ie ook nog eens goed voor je huid.


Een verfrissende, tropische kokos en watermeloen smoothie ! Recept voor een supersmoothie met watermeloen en kurkuma.

Op sommige plekken houden ze gooifeesten met deze grote meloensoort. Deze watermeloen smoothie met komkommer en gecrusht ijs is de ultieme verfrissing op een zomerse dag. Voor de foodblogswap van deze maand mocht ik een recept kiezen van Foodstyle. Met bijna smoothie recepten.


Er komen gelukkig in ieder geval nog een par warme dagen dit jaar. Daarom kan ik nog even geen afscheid nemen van lekkere zomerse recepten voor tussendoortjes. Je kunt dit zomerfruit ook gebruiken voor heerlijke verkoelende drankjes zoals deze watermeloen smoothie.


Wil je mijn tips en recepten om stap voor stap gezonder en vooral lekker eten in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts