vrijdag 23 september 2016

Smoothie bleekselderij aardbei

Was de aardbeien en bleekselderij. Ontkroon de aardbeien en pel de banaan. Voeg alles samen in de Blender en voeg een glas water toe. Smoothie met aardbei en bleekselderij. Een heerlijk frisse smoothie , perfect voor op een warme zomerdag.


En ook nog eens gezond: een . Een aardbeien smoothie is gezond en ook nog eens erg lekker, mits je de juiste ingrediënten gebruikt. De aardbei banaan smoothie is een klassieker onder de smoothies. Dankzij de kiwi en de bleekselderij is deze smoothie lekker fris en fruitig. Ik ben dol op aardbeien , het liefst eet ik ze het hele jaar door.


Banaan- bleekselderij smoothie. Koolhydraatarme smoothie , ook wij zijn fan! Daarnaast zijn ook sla, bleekselderij , rucola, waterkers en avocado zeer . Snij de bleekselderij en de banaan in blokjes en doe ze met de aardbeien en het water in de blender. De kleur is oranje-roo maar het is toch echt een groene smoothie.


Deze komkommer tomaat aardbeien smoothie is heerlijk fris en vol van . Dit bleekselderij banaan kiwi smoothie is een heerlijke fris recept voor een groene smoothie. Een smakelijke snelle en gezonde goede start . Bleekselderij kalmeert de zenuwen, kunnen een hoge bloeddruk verlagen en. Doe de ijsblokjes, yoghurt, aardbei , druiven en banaan in de blender tot een gladde massa. Ik combineer in smoothies meestal groene groente, plantaardige melk en fruit.


In deze smoothie zitten sperziebonen, bleekselderij , sojamelk en aardbeien. Ik zou nooit zomaar een smoothie met rucola maken, omdat de smaak van. Komkommer aardbeien banaan smoothie.


Labels: aardbeien banaan komkommer lekker. Soms koop ik diepvriesaardbeien en doe die er doorheen. Deze verfrissende en fruitige smoothie zit boordevol heerlijke aardbeien en peren.


Snel en makkelijk te maken en erg gezond! Begin met een smoothie met lekker veel fruit. In deze post zet ik mijn favo kidsproof fruitsmoothies van dit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts