donderdag 15 juni 2017

Tefal stoomgenerator lekt water

Toen begon de ellende waar veel van dit type stoomgenerator last van hebben ( lees de forums maar) en dat is het lekken van water. Soms lekt hij niet en was er. Hierbij wil ik een klacht melden over Tefal : Na drie jaar begint de generator te lekken.


Lees uit eerdere reviews dat dit een vaker voorkomen . Strijkijzer stoomt niet.

Zit er voldoende water in het reservoir? Is het strijkijzer op de juiste. Tefal Pro Express (Turbo) Anti-calc Autoclean : Mijn stoomstrijkijzer lekt water aan de onderkant. Zwakke punten: Te snel defect en het ijzer zelf lekt water gedurende het strijken. Helaas lekt de machine nu ineens water uit de onderkant, gebruiksaanwijzing erbij genomen.


Het strijkijzer heeft GEEN druppelstopfunctie. Zet het strijkijzer op zijn .

Ik heb een mooie witte broek gestreken en plotseling lekt mijn. Ik heb al stiekem een scheutje keukenazijn in het water gedaan. Te weinig stoom, kalkaanslag, lekken in het reservoir. Dit wordt verkregen door water te koken en de geproduceerde stoom . Continu water bijvullen zonder je strijksessie te onderbreken.


Vul het waterreservoir bij wanneer je wilt voor onbeperkte strijkbeurten. Kalk, het is de grootste vijand van een stoomgenerator. Daarom heeft Tefal de kalkverzamelaar. Lekt af en toe water uit de strijkzool in het begin. Even opletten, niet teveel water in het reservoir, dan gaat het lekken.


Uw stoomgenerator is voorzien van een systeem om het strijkijzer op zijn basis te. Het water loopt er gewoon uit aan de onderkant terwijl het rechtop staat. Kijk of het strijkijzer al warm genoeg is of dat de temperatuur hoger ingesteld moet worden voor de stoom. Moet worden nagekeken, hij wordt niet zo snel warm meer.


Wanneer je te vaak stoomstoten wilt. Vorige week bij blokker een tefal stoomstrijkijzer gekocht, en in de handleiding.

Er staat een enorme berg vakantie was hier. Had ik eindelijk moed gevat er aan te beginnen, braakt mijn stoomstrijkijzer bruin water uit over de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts