dinsdag 24 januari 2017

Whirlpool wasmachine rood lampje pomp

Deze wasmachine is uitsluitend bestemd voor het. Rode indicatie- lampje brandt. Indicatie op het display. Service” van “F03” tot “F35”. Storing elektrische module”.


Ik heb getracht de wasmachine te laten draaien tot er genoeg water in zit en vervolgens weer op pompen gezet, echter ik hoor even een klik en vervolgens niks meer. Gisteren stopte het programma en er brandde een rood ledje bij pomp schoonmaken. Ik heb het filter losgedraaid en er kwam veel water uit.


Daarna weer op start gedrukt maar na een paar minuten weer dezelfde foutmelding. Ik ben toen naar afpompen gegaan en . Super wasautomaat van Whirlpool. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. In dit filmpje kunt u zien hoe makkelijk het is om zelf uw wasmachine te repareren als deze niet meer. De pompfilter is verstopt.


Haal de stekker uit het stopcontact. Onderaan de wasmachine vind je de pomp. Vaak achter een klepje of een plint. De meeste wasmachines hebben een afvoerslangetje, met een dopje. Plaats een bakje of een oven-schaal voor de wasmachine en laat het water uit . Er brande een rood lichtje bij een tekentje dat volgens mij de filter is.


Sindsdien doet het niets meer. Ik heb eens veranderd van programma, heb het naar afpompen gezet zodat het tenminste uit de wasmachine kon, maar hij weigert dienst. Iemand verstand van wasmachines ? Wasmachine pompt water niet weg en centrifugeert. Tijdens wassen van mijn wasmachine is die plotseling gestopt, terwijl ik op dezelfde morgen mijn kledingstukken nog had gewassen. Het waterafvoer is ermee opgehouden.


Centrifugeren doet die ook niet. Het klepje dat rechtsonder wasmachine heb ik . Onze Whirlpool wasmachine geeft de foutmelding kraan dicht ( rood lampje op de voorkant), terwijl de waterkraan open staat en er geen knelpunten in de waterslang te zien zijn. Elektrische pomp voor kraan defect.


HomeenhedWaar zit de pomp van een whirlpool wasmachine. Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de pomp van mijn wasmachine ? Mijn wasmachine geeft aan pomp schoonmaken rood lampje , lijk net of er zand in zit, maar draait wel, want ik druk op start en dan draait ie voor n minuutje, en dan springt ie . Op het moment dat het filter verstopt raakt dan werkt de pomp in de wasmachine niet meer goed. Hierdoor word je was niet meer goed schoon en verbruikt de. Hebben water manueel in de trommel gedaan en de pomp werkt goed ,dat is het probleem niet van de ene op de andere dag eigenlijk.


Vandaag bij het wassen ging ineens het rode lampje pomp. De machine doet vervolgens niets meer. Wie weet wat er aan de hand kan zijn. ONDER HET WASSEN KREEG IK DIE STORING.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts