vrijdag 20 januari 2017

Barista opleiding rotterdam

Lees ervaringen van deelnemers, vraag info aan of schrijf je direct in! In het overzicht met de startdata van de opleiding Barista vind je per lessenreeks alle lesdagen terug. Zorg er wel voor dat je het maximum van 3uur niet overschrijdt en dat je stageperiode tijdens je opleiding valt. Een barista cursus volgen bij Barista1betekent dat u aan het einde van de rit de basis beheerst van een baristi. Je bent op zoek naar een barista cursus of workshop, die bij jouw ambities past.


Er worden twee soorten cursussen en workshops aangeboden: 1. SCA gecertificeerde cursussen (incl. diploma) Diploma wordt wereldwijd erkend – zie uitleg hieronder. Barista opleiding , koffie en latte art workshops en advies. Na het afronden van ons premium opleidingstraject Master Barista Program ben je niet zomaar een barista , maar een Master Barista ! In twaalf cursusdagen verspreid over een jaar leer je alle facetten van koffie en het vak van Barista. Als je je examens met goed gevolg aflegt heb je het SVH erkende . Daarbij wordt je elke stap goed begeleid. Je leert ook alle praktische vaardigheden, van het gebruik van melk, latte art, klantenservice tot aan barista marketing.


Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma. Don Barista geeft koffie workshops. Maak werk van je opleiding ! Ambieer jij een nieuwe carrière of lucratieve bijbaan als Barista ? Wil je in korte tijd een diploma behalen?


Wil jij studeren tegen de scherpste prijs en college . Diverse koffie workshops voor koffieliefhebbers. Leer lekkere verse koffie bereiden met Barista trainer. Je begint met een inleiding over de historie, productie en brandproces van koffie. Ook leer je de basis van melk opschuimen en krijg je de . Over het algemeen wordt een barista cursus gevolgd om kennis en kunde op het gebied van koffie op te doen. Wij bieden diverse koffie cursussen aan.


Inmiddels heb ik van mijn passie mijn werk kunnen maken en is mijn kennis over koffie door de jaren heen enorm gegroeid. Nog niet wetende wat mijn passie was, liep ik op een dag door de koopgoot van Rotterdam. Het leukste vind ik dan ook om . Toen ik na twee maanden mocht beginnen met de opleiding barista level stond ik versteld: de persoon die lesgaf, was dezelfde man die mij die dag in de koopgoot geïnspireerd heeft. En hoe krijg je perfect melkschuim?


Na onze workshop snap je beter wat een barista allemaal staat te doen achter de bar, weet je wat specialty coffee is en kun je zelf ook aardig met een filterdrager en cupping spoon overweg. Dat terwijl je nu misschien nog geen idee hebt wat een filterdrager überhaupt is. Als Storemanager bij de Coffeecompany ben je, naast barista , verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, sfeer en kwaliteit van jouw eigen Coffeecompany.


Je ontwikkelt zowel je leidinggevende als ondernemers kwaliteiten en je bent in staat je enthousiasme voor koffie en mensen over te brengen op het team en de. In deze functie krijg je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts