dinsdag 17 januari 2017

Aeg lavamat 64840l lagers vervangen

Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de lagers van mijn wasmachine? Wasmachine met gelaste kuip waardoor lagers , trommel. Lagers vervangen van een wasmachine wat een klus, maar dan wel klaar voor euri en heel wat. De laatste tijd neem het geluid toe tijdens centrifugeren.


Bij mijn vorige AEG Lavamat van jaar oud is de verwarmingselementveer stuk waardoor deze de trommel raakt en uiteindelijk ook stuk is gegaan. Helaas kan ik de veer (euro) niet vervangen waardoor de machine in een klap is afgeschreven. Ook de lagers van deze machine kunnen niet vervangen. Dit onderdeel vervangt een ouder onderdeel dat niet meer leverbaar is (4). Ik heb inmiddels wel door wat ik nodig heb: Lager en Simmering met smeersetje.


Ik ben nu bezig om via AEG woensdag al . Als je de lager wil vervangen van een AEG Lavamat wasmachine moet de kuip er uit ( uitgebreide uitleg ) Het is geen gemakkelijke klus maar zeker geen onmogelijke klus en je kunt er een hoop geld mee besparen. Het laten vervangen van de lagers kost een hoop geld en als je het zelf doet ben je voor . De lagers zouden volgens Elextrolux service niet vervangen kunnen worden vandaar dat meteen de hele trommel, die er verder prima uitziet, vervangen is. Helaas zijn de lagers nu alweer kapot en de garantie van jaar is eind juli van dit jaar afgelopen. AEG lavamat binnen jaar stuk - Radar - het.


AEG wasmachine valt naar jaar van ellende uit. Haier wasmachine lagers defect na jaar - Radar. Meer resultaten van radar. Klantenservice AEG zeer klantontvriendelijk. Lees de volledige review.


Koop echte AEG onderdelen en accessoires voor wasmachines. Lager van trommel moet vervangen , voor de rest in goede staat. Toch kan er al iets defect zijn in de wasmachine. Meestal is dit eenvoudig op te lossen door een onderdeel te vervangen.


Het type vind je meestal aan de voorkant van jouw wasmachine. De modellen van AEG beginnen meestal met LAV of L. Naast selecteren op type wasmachine, kun je ook kiezen op onderdeel. Bepaalde onderdelen zijn vaker defect dan andere, zoals de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts