maandag 11 juli 2016

Broodjes voor hotdogs

Onlangs zei zoonlief van acht tegen mij. Mam, ik heb nog nooit een hotdog gegeten”. Ik keek mijn man verbaasd aan en die zei op zijn beurt “ik denk dat ie gelijk heeft”.


En begrijp me niet verkeerd want uiteraard heeft ie op partijtjes echt wel eens een broodje knakworst gehad maar broodjes hotdog maak . Sinds ik de handige kneepjes van het brood bakken leerde door een workshop te volgen, bak ik regelmatig zelf brood. Vooral het variëren vind ik erg leuk om te doen.

Al tijden stond het maken van hotdog broodjes op mijn lijstje. Toen ik van kroon op het werk wat relishes en American mosterd kreeg van . Gisteravond konden jullie in een kleine preview op facebook al zien wat ik gisteravond at. Want wat miste er nou voor cruciaal ingrediënt op het broodje ? Een heerlijke vette hap en totaal ongeschikt voor een dinsdag, maar who cares? Hotdogs zijn letterlijk hot Wanneer je ze goed bereid hebben ze een echte x- factor.


Het perfecte broodje hotdog draait om het vlees en de presentatie. Een Hollandse hotdog maken?

Met Unox hotdogs lukt dat altijd. Een lekker broodje worst met gebakken uien, ketchup, mosterd en zuur. Voor het lekkerste hot dog broodje maak je dit broodje hotdog van Turks brood met Unox hotdogs, hummus en gegrilde courgette.


De broodjes voor de bbq hot dog maakte ik helemaal zelf en ik gebruikte daarvoor het hamburgerbroodjes recept dat ik eerder deelde hier op het blog. Door het deeg als smalle worstjes te rollen krijg je vanzelf hot dog broodjes. Door de gegrilde bbq worst aan te kleden in een hot dog broodje haal je de . Studentenrecept: broodje hotdog. Wegens gigantisch populair en vreselijk lekker, nu ook op ThePostOnline: de recepten van Leonie ter Veld. Leonie blogt hier en verrast ons in een dagelijkse rubriek met simpele doch lekkere recepten voor studenten.


Leg een reep zaanse mosterd op de bodem, de bockworst daarop en ketchup en mayo er omheen. Gratineer met de kaas in een oven. New York: Beleg de bodem van het broodje met de zuurkool in moster doe de worst daarop, mayo en ketchup aan de . Hotdog, Broodje Hotdog , Hotdog met saucijsje en De ultieme Amerikaanse hotdog. Zoonlief zit nog op zwemles, dat is natuurlijk erg leuk maar meestal ben je dan pas laat weer thuis.


Om dan toch nog even wat te eten voor hij naar bed gaat maak ik dan meestal een snel maaltje. Bijvoorbeeld dit broodje hotdog met bacon, cheddar en gebakken uitjes. Het is een erg eenvoudig en .

Leg de hotdog in het broodje en garneer met de chili con carne en . Snij het broodje van bovenaf in. FRANSE HOT DOG MET GROTE HOLTE. Aan catalogus toevoegen. Bakkersland Hotdog buns.


Laatst was ik jarig, en dat heb ik gevierd met een hotdog -buffet. Nou dat was me toch een succes, vond ik zelf dan! Voor man, was in mum van tijd klaar en voor iedereen wat wils. Ik had een grote schaal met broodjes , een schaal met verschillende soorten hotdogs en een tafel vol met toppings. Verhit olie in een pan en stoof de uiringen glazig.


Doe een beetje mosterd op de broodjes , beleg met boerenkool, worst, raclettekaas en de gebakken uiringen. Spoel de pan om en verhit er de resterende eetlepel olijfolie in. Bak hierin de champignons ca.


Snijd de broodjes overlangs open en bestrijk de onderkanten met de mosterd. Schep er de champignons op. Leg in elk broodje een saucijsje. Serveer de hotdogs direct.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts