donderdag 21 juli 2016

Verzorgpony gezocht

Vind verzorg pony gezocht op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Koop of Verkoop verzorg pony gezocht op Marktplaats. Hallo, Ik heb deze groep aangemaakt omdat er paardengekken zijn die een verzorgpony zoeken. ALLEEN VOOR PROVINCIE UTRECHT has 8members.


To connect with bijrijder gezocht of aangeboden. Helaas is onze bijrijdster ermee gestopt en daarom op zoek naar een andere leuke en lieve bijrijder! Puk is de pony van mijn dochter. Als echt paardenmeisje ben je natuurlijk het liefst altijd op de manege. Hallo, ik ben mirthe jaar en rij al jaar paard.


Ik ben bijna jaar en ik rijd al jaar. Verzorgpaard vinden op ehorses. We rijden allebei ongeveer 5 . Merel is jaar en Elisa is jaar. Wie kan wel wat hulp gebruiken bij het verzorgen van een pony?


Deze hulpvraag is gezien door de servicedesk. Ik wil graag een verzorgpony in nieuw-roden,roden of zevenhuizen. Belgisch volbloe verzorgpaar bwp, ruin. Ik rij paard bij manege Sequoia Stables in Ermelo.


Ik wil er dressuur mee rijden en soms een sprongtje meepakken. Ben je gek op paarden, maar heb je niet de middelen om een eigen paard aan te schaffen, dan kan je ervoor kiezen op zoek te gaan naar een verzorgpaard. Het houden van een paard kost veel tijd en geld. Misschien kan ik u helpen.


Maar aangezien wij midden in Dalfsen wonen en geen land hebben gaat dat dus niet lukken. Daarom ben ik op zoek naar een verzorgpony. Ik ben vera sterk, ik ben jaar en heb jaar rijervaring. Shetlander of pony maakt mij niet uit paard zou ook nog wel kunnen. Ik zou ook wel willen rijden maar het hoeft niet perse.


Beste paardenliefhebbers,Al een tijdje kijk ik ron op zoek naar een paardenvriend. Het wil nog niet echt lukken, dus heb ik besloten om zelf een advertentie te plaatsen. Ik ben woonachtig in Vlissingen, jaar oud en heb al vanaf kinds af aan ervaring met de verzorging en het berijden van . Ik ben op het moment op zoek naar een verzorgpaard.


De dagen waarop ik langs zou kunnen komen zijn wisselend aangezien ik wisselende diensten werk. Mijn leeftijd is 22jaar en heb rij ervaring vanaf mijn 10e Ik mijn voorkeur gaat uit naar recreatief of dressuurmatig rijden. Ik ga graag met een pony of paard aan de gang , ik ben lief. Een zachte hand is een must!


Af en toe uitmesten mag geen probleem zijn, en knuffelen al . Hoi ik ben laura ik zoek een verzorgpony omgeving malden ik zoek een grote lieve pony ik rij ongeveer al een jaar op de manege ik. Heeft al jaar rij erva. Hier zie je het aanbod van advertenties met verzorgpony gezocht te koop in de rubriek Dieren en Toebehoren.


Plaats zelf ook een advertentie met als onderwerp verzorgpony gezocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts