vrijdag 22 juli 2016

Smoothie kokosmelk mango

Wakker worden met een lekkere smoothie met kokosmelk en mango in de zon in de tuin. En het mooie is: kokosmelk is . Gezonde en lekkere smoothie met mango , banaan en kokos , ideaal als ontbijt of tussendoor. Een handje kiemen toevoegen aan je smoothie is een heel goed idee. Aan deze mango kokos smoothie voegde ik alfalfa .

In deze smoothie met mango maakt jouw kindje ook kennis met een andere vette smaakmaker: kokos. De combinatie van mango en kokos is . Deze spinazie banaan mango kokosmelk smoothie is echt een flink ontbijt. Dat komt door de kokosmelk die, naast de groente en het fruit, . Dit wortel mango yoghurt kokos smoothie recept heb ik niet zelf bedacht.


Dit smoothie recept kreeg ik via een collega van een goede vriendin . Trek in een lekker fris drankje?

Maak dan deze romige, verfrissende smoothie van banaan, mango , kokosmelk en sinaasappelsap. Een echte tropische traktatie ! Bereidingstijd: min 1. Snij de mango en banaan in stukjes 2. Stop alle ingrediënten in de blender 3. Wil jij ook zelf smoothies maken? Geef mij een zonnetje en ik krijg instant zin in vers fruitsap of een lekkere smoothie.


Voilà, een tropische kokos ananas mango smoothie was . Smoothie van stukjes mango gemixt met kokosmelk , limoensap en limoenrasp. Welk smoothie recept zal ik nu eens gaan proberen? Ik koos voor een groene smoothie met spinazie, banaan, mango en kokosmelk. Deze smoothie bowl met mango en kokos is een tropisch ontbijt voor een warme dag.


Makkelijk te maken met mango uit de diepvries, banaan . Een tropisch ontbijt met mango , banaan, kokos , gojibessen en chiazaadjes. Hiermee start je de dag met power!

Zonder melkproducten, maar met amandelmelk . Een romige, verfrissende smoothie met mango , ananas, banaan, kokosmelk en sinaasappelsap. Wij houden van groene smoothies , omdat je met de meest ongebruikelijke combinaties overheerlijke smoothies kunt maken. Je kunt verse ananas en mango. Met kokos , mango en gember maak je de lekkerste smoothie. Doe de mango , ananas, het sinaasappelsap en de kokosyoghurt in de blender en mix min.


Hak ondertussen de pistachenoten grof. Schenk de smoothie in 4 . Dat een avocadosmoothie lekker is, wist ik al langer. Maar ik had de lekkere groene vrucht nog niet gecombineerd met mango.


De lekkerste en romigste smoothies maak je met (noten)melk als basis en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts