donderdag 8 december 2016

Gitaarles aan huis rotterdam

Mijn motto is Als je het doet, moet je het goed doen, in het Engels mooi verwoord als Go big or go home. Dat merk je ook in de lessen die ik geef. De tijd en aandacht die ik besteed aan mijn . Wij bieden gitaarles aan voor alle leeftijden. Meld je aan voor een vrijblijvende proefles!


Beginnen met gitaarles of ben je meer gevorderd gitarist en zoek je een gitaardocent in Rotterdam ? Boek een gratis proefles bij Albert Casán Milla. Ik ben afgestudeerd aan codarts en heb, ondanks dat ik nog jong ben, al veel ervaring met het geven van gitaarles aan kinderen, tieners. Persoonlijke en eigentijdse gitaarles aan huis in Rotterdam. Gitaarles Rotterdam bij School of Music.


Of de vette gitaarriffs van Metallica? Wil je graag beter gitaar kunnen spelen of wil je je vaardigheden verder uitbouwen in de omgeving van Rotterdam ? Speciaal lesmateriaal voor kinderen. Goede lessen en materiaal voor akoestisch, elektrisch, slag- en. Praktijkgerichte lessen, individueel samengestel met goede resultaten.


Van jong tot oud en beginner tot gevorderde. Kies jouw favoriet en schrijf je in! Moderne gitaarlessen , ook aan huis , door professionele leraar. Werkgebied Rotterdam en omgeving (Ridderkerk, Nieuwerkerk, Hoogvliet, etcetera) Voor beginners en gevorderden, slag en solo, alle moderne stijlen. Elektrisch en akoestisch.


Lestijden flexibel en in overleg. Geen wachtlijst of opzegtermijn. Bart van der Hee heeft acht jaar gitaarles gehad van Nederlof en geeft nu alweer drie jaar zelf gitaarles. Dat doet hij nu ook door op de fiets zijn leerlingen in Delft op te zoeken, zoals Nederlof dat in Rotterdam doet. Moeilijk Dat een nieuw bedrijf opzetten niet gemakkelijk is ondervonden de heren al snel.


Bovendien heb ik mijn afstudeeronderzoek volledig gericht op het geven van . Ik heb gestudeerd aan Codarts, Rotterdam. Onder jongeren is de gitaar een van de populairste muziekinstrumenten om zelf te leren bespelen. Niet zo vreemd met al die fantastisch gitaristen als John Mayer, Eric Clapton en Joe Satriani als voorbeeld.


Onze selectie van gitaardocenten is gesorteerd naar postcode. Klik op de docent om meer te lezen. We hebben gitaardocenten in meerdere plaatsen, o. Amsterdam, Den Haag, Rotterdam. Ik geef privé gitaarlessen in Krimpen aan den IJssel.


Hoofdzakelijk geef ik les in mijn specialiteit flamenco maar het is ook mogelijk les te nemen als je nog een beginner bent en je eerst de basisvaardigheden op de klassieke of Spaanse gitaar wilt leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts