maandag 25 mei 2015

Servetten home sweet home waar te koop

Irene Jarman: Supersnelle levering en leuke sjabloontjes erbij! Je kan alles heel goed vinden en staat er duidelijk op. Heb nu mijn bestelling gedaan.


Jacqueline: Jullie hebben een mooie site en leuke dingen te koop staan. Vele aanbiedingen bij bol. Waxinelichtje met uw logo €50.

Plaats hier uw productinfo. Vergelijk en bestel direct online voor de laagste prijs! We gebruiken eigen cookies en cookies van derden om de navigatie op onze website te analyseren en uw surfervaring en onze diensten te verbeteren. Als u verder surft, dan nemen we aan dat u het gebruik accepteert.


Kleur foto kan afwijken van origineel. Er zitten servetten in pakje. Servet van IHR met Home sweet home.


Bij aankoop van meerdere pakjes servetten worden de verzendkosten aangepast aan het totaalpakket.

Wij geven per mail door wat het juiste bedrag is dat betaald moet worden. Kies uit kandelaars, theelichthouders, lampionnen, roze bloemen en vlinders, roze servetten en tafelbekleding, feestversiering, uitdeelsnoepjes,. Geef je inspiratie de vrije loop en creëer . De letters zijn ook leuk om als cadeau te geven ! Stop met zoeken en kom naar Etsy, het platform waar verkopers uit de hele wereld hun creativiteit laten zien met handgemaakte en vintage producten! Op Etsy vinden kopers als jij duizenden unieke en betaalbare frans linnen servetten ! Laten we aan de slag gaan! Hobbymaterialen​ voor absolute spotprijsjes.


Tevreden keerde ik die avond naar huis. Dit gezegd hebbende nodig ik je uit om lekker jouw thuis binnen te slenteren. Ik zie wel waar het op aan komt. Op dit moment ben ik bezig met een nieuw kanaal.


Mijn grootste droom zou dan ook zijn om een eigen bedrijfje op te. Zelfs als we onze uiterste best doen knoeivrij door een maaltijd heen te komen, het servet is een bijna onmisbaar hulpmiddel aan tafel. De servetten zijn per stuk (of per zelfs nóg voordeliger). Je kan kiezen tussen mooie kettingen en tashangers. Zoals beloofd mijn Gesso fles, hoe ik het aanbreng.


Ik heb ook een filmpje gemaakt hoe ik de fles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts