dinsdag 7 februari 2017

Aeg lavatherm 56840l doet niets meer

Beste toppers, Ik ben net terug van vakantie en nu wilde ik mijn droger gebruiken en nu doet hij niets meer. Het schermpje reageert niet meer op de draaiknop en kan dus helemaal niet meer met de droger. In de gebruiksaanwijzing staat bij dit probleem controleer de zekering in de . Wie kan mij helpen droger doet volledig niets meer ,geen display geen led.


Ik heb de spanning aan de programmaknop gemeten.

Aeg, Zanussi, Electrolux wasdroger doet niets meer. Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn droger. Deze doet helemaal niks meer. Tijdens het drogen is hij plots gestopt. Er branden geen lampjes meer.


Ook als ik de knop op verlichting in de trommel zet, doet deze ook niks. Er zit totaal geen leven meer in. Er staat gewoon spanning op de wcd.

Mijn gevoel zegt dat dit dus een bekende storing is bij AEG , maar er niets mee gedaan wordt. Heb het ding een dag laten drogen voor het geval er ergens vocht in zat, maar ook mocht niet baten, er was ook geen stop of aardlek uitgevlogen, dus dat was. Grondig drogen van dik of meerlaags tex- tiel, bijv.


Stekker zit niet in het stopcontact. De droger beschikt over. Dankzij de gebruiksvriendelijke apparaten wordt jouw schoonmaakmoment net een beetje leuker en houd je meer tijd over leuke dingen.


Machine jaar intensief in gebruik gehad. Gemiddeld lading per dag. Droog resultaat was uitstekend. Het reguliere onderhoud was behoorlijk intensief: het pluizenfilter in de duur was goed en eenvoudig te verwijderen, echter de warmte wisselaar was . Spring naar Ik krijg de module niet uit het bedieningspaneel. Als u de reparatie heeft aangemeld met de hierboven genoemde klacht (machine doet helemaal niets meer ), dan loopt u geen risico.


Als uw printplaat niet defect blijkt te zijn, bent u alleen onderzoeks- en verzendkosten verschuldigd . Tot gisteren naar volle tevredenheid. Helaas draait de trommel niet meer. Bremmer,als een wasmachine van de ene op de andere wasbeurd het niet meer doet denk ik niet meteen aan koolborstels, als koolborstels op raken .

Alle AEG droogkast onderdelen en accessoires. Ze zijn betrouwbaar en gaan over het algemeen lang mee. Er kan natuurlijk altijd een onderdeel kapot gaan. Wanneer jouw droogkast het niet meer doet , is dit meestal met het vervangen van een onderdeel te verhelpen.


Koop of Verkoop aeg lavatherm op Marktplaats. Bestel je Aeg Wasdroger onderdelen onderdelen en accessoires nu eenvoudig online bij Fiyo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts