donderdag 10 augustus 2017

Smoothie bosvruchten banaan

Heerlijke frisse en fruitige smoothie met yoghurt, banaan en vers fruit. Op zoek naar een gezond en heerlijk verkoelend drankje met dit warme weer? Maak dan deze heerlijke bosvruchten -banaansmoothie!


Gezond leven is steeds belangrijker geworden. Door zelf een verse, gezonde én lekkere bosvruchtensmoothie te maken, verhoog je eenvoudig jouw .

Iedereen die mijn blog een beetje volgt weet ondertussen dat ik gek ben op banaan. Zo bakte ik al eens bananenbrood en was mijn vorige . Smoothie met bosvruchten , sinaasappel, banaan en yoghurt. Vandaag start ik mijn dag met deze heerlijke smoothie met banaan en bosvruchten.


In een handomdraai heb je deze frisse smoothie al in . Dat betekent tijd voor SMOOTHIES. Bij de eerste smoothie die ik maakte deed ik .

Mix de bosvruchten , melk of yoghurt, en banaan in uw keukenmachine of blender. Voeg onder het mixen de suiker, honing of zoetstof toe en mix op de hoogste . Banaan - bosvruchten Smoothie. Deze smoothie bevat een lekkere mix van verschillende soorten fruit!


De bosvruchten smoothie heeft een zachte smaak en smaakt vooral goed in de zomer, . Was de bramen, frambozen en blauwe bessen en doe deze in een blender of maatbeker. Schil de banaan en voeg deze toe aan de bosvruchten. We hebben een hele simpele maar o zo lekkere bosvruchten smoothie gemaakt met frambozen, aardbeien, bessen, yoghurt en melk.


Lekker fris zomers ontbijtje of tussendoortje met deze bevroren bosvruchten met banaan , perzik en kokoswater. Lekker als tussendoortje, maar ook als ontbijt of toetje. Koemelkvrij en suikervrij. Bosvruchten -chili smoothie Geef je smoothie eens een verassende kick. Ontbijtsmoothie met amandelmelk en bosvruchten.


Ik heb mijn smoothie en sappen inname een beetje verwaarloosd lately. Bevroren bosvruchten - smoothie. Ontdoe de sinaasappel en banaan van schil.

Blend het op de hoogste stand voor sec. Een zoet smoothie met een. Et voila, klaar is deze . Groene smoothie met aardbei en banaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts