donderdag 12 oktober 2017

Mango smoothie ontbijt

Yeah we zijn begonnen met de dagen voeljefit challenge. Ik start deze eerste dag met een mango ontbijtsmoothie. Deze smoothie is niet alleen goed voor je lichaam, maar ook voor je hersenen!


De Avocado Mango Smoothie (ja, avocado is een vrucht!) zit vol met gezonde omega-vetten, vitamine C en E. Daarnaast heeft de smoothie een lekker zoete smaak. Na deze smoothie wil je nooit meer terug naar een ontbijt met brood!

In dat geval zal je zelf aan de slag moeten. En eigenlijk is het ook heel erg leuk om zelf iets te creëren. In dit artikel vindt je recepten voor de heerlijkste mango smoothies , die je gemakkelijk zelf kunt volgen! Attachment : mango - smoothie - ontbijt.


Next item amandel-aardbeien-smoothie-def. Zullen we vandaag maar meteen beginnen aan onze goede voornemens? We trappen de dag af met een heerlijke zonnig-gele ontbijtsmoothie met mango en havermout! Ik vergeet heel dikwijls om . Probeer dan eens deze heerlijke ontbijt smoothie met blauwe bessen, banaan en mango !

Ik voegde er namelijk ook nog eetlepels kwark en eetlepels havermout aan toe. Deze mango smoothie is super gezond! Wij drinken deze smoothie als ontbijt , want hij vult goed door de avocado.


De gember geeft deze smoothie wat pittigheid. In de zomer drink ik meerdere keren per week een smoothie. Die smoothies bestaan altijd uit yoghurt en fruit en vul ik aan met bijvoorbeeld een sapje of havermout. Liever tien minuten langer blijven liggen dan de tijd nemen voor een goed ontbijt ? Wanneer je van romige smoothies houdt, is avocado een echte favoriet. Deze avocado mango smoothie is lekker kruidig en bevat dankzij de sojamelk toch nog de nodige eiwitten.


Laten we de zon dus afdwingen met deze mango smoothie bowl! Vandaag zet ik dit als zondags verwenontbijt op tafel, maar eigenlijk is deze smoothie bowl ook zeker geschikt voor doordeweekse dagen, want het is echt zo. Havermout mango ontbijtsmoothie.


Na een heel bijzondere zaterdag heb ik gisteren eigenlijk zo goed als niets gedaan. Ik was veel te vroeg wakker doordat ik zaterdag toch een paar wijntjes op had. De avocado, mango , banaan- smoothie is niet alleen super lekker, maar ook super gezond. Lees de voordelen van de avocado en je wilt de avocado niet meer missen in je smoothie.


Deze lekker healthy mango smoothie bowl met kokos, is heerlijk voor tijdens de laatste zonnestraaltjes van het jaar. Hij is lekker fris door het fruit en met de topping kun je ook nog verschillende ingrediënten gebruiken.

Je kunt deze healthy smoothie bowl voor zowel ontbijt als lunch gebruiken. De banaan mango smoothie is één van mijn favorieten. Het is een heerlijke zachte, zoete smoothie , die dankzij de banaan een echte energiebooster is, en dankzij de maca je sexlife ook nog eens op spicet. Zeer geschikt als ontbijt , maar ook als tussendoortje. Goed begin van je dag met deze heerlijke combinatie van mango , yoghurt, gemoute haver en zaden.


Een topper, is het niet? Mango smoothie kokos spinazie. Ontbijt smoothie haver-yoghurt - aardbei. Perfect als ontbijt of tussendoortje. Kan ik de kokosmelk vervangen door mangosap bij het recept voor panna-cotta?


Gezonde en lekkere smoothie met mango , banaan en kokos, ideaal als ontbijt of tussendoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts