dinsdag 31 maart 2015

Loveshoot scheveningen

Inmiddels is dit leuke stel al even getrouw maar we konden het niet laten om alsnog een weblog van hun loveshoot te publiceren. Deze loveshoot was een onderdeel van het trouwpakket waar Reinder en Willemieke voor gekozen hebben. In november fotografeerde ik deze strand fotoshoot op het strand van Scheveningen.


En uiteraard hoort daar dan een strandfotoshoot bij! Het was eind november, dus de temperatuur was niet heel hoog, maar daar trokken we ons voor . Loveshoot Scheveningen gezocht?

Een tijdje geleden benaderde collega Anna mij met de vraag of ik een loveshoot van haar en haar man Pascal wilde maken. Er waren allerlei redenen om de liefde te vieren, dus een loveshoot in Beloved-stijl leek ons wel erg passend. Voor de loveshoot gingen we niet naar Scheveningen , maar Hoek van Holland. Aan het begin van de shoot liepen we eerst een stuk door de branding.


Mark had mij tijdens de kennismaking al . Ja, we beginnen bij de visafslag van Scheveningen , dan gaan we naar het strand en uiteindelijk hebben we nog een paar mooie bomen ergens gezien”. Laura pakt haar Christian Louboutins uit een bewaartasje en loopt alvast voorop. We besluiten om zoveel .

Nienke en Jurgen zijn, net als ik, dol op het strand. Kortgeleden, begin maart, verrast Jurgen zijn geliefde Nienke met een weekendje weg naar Scheveningen. Hij heeft op dat moment meerdere verrassingen voor haar. Na het diner in het geweldige Italiaanse restaurant La Galleria met uitzicht op het . Super romantisch: zo was het aanzoek van Kim aan zijn vriendin Marjolijn! In het hotel waar ze hun eerste weekendje weg ook na toe waren geweest (hij had zelfs dezelfde kamer gereserveerd), de kamer helemaal versier een prachtig boeket gekocht en een loveshoot voor de volgende dag op het . Tag: loveshoot scheveningen.


Relaxte verlovings shoot Den Haag - Scheveningen. NEEM CONTACT OP MET MIJ. Een frisse vrijdag ochtend in de voorjaarsvakantie hield ons niet tegen om een fotoshoot te houden met deze super leuke kleinkinderen op Scheveningen strand. De fotograaf in badplaats Scheveningen voor familie fotoshoots op het strand en duinen.


Het was een perfecte dag voor een loveshoot in Den Haag en Scheveningen. Ik had afgesproken bij Laura en Martijn thuis in Den Haag. Ik heb het al vaker gezegd en ik blijf het zeggen, voor mij altijd een feest om daar te mogen fotograferen.


De zon scheen en hoe dichter ik bij Den Haag kwam, hoe . Ritchie proposed to Rachel at the beach in Scheveningen in the rain, minutes before her birthday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts