vrijdag 27 maart 2015

Wintop energieverdeler kapot

Elk elektrisch apparaat met een vermogen van meer dan 20watt, zoals bijvoorbeeld wasmachine of droger, moet aan een eigen groep in de groepenkast aangesloten worden. Met een energieverdeler , ook wel combiregelaar genoem kan je twee dergelijke apparaten toch aan hetzelfde stopcontact . Omdat na de verbouwing de droger en wasmachine eindelijk in dezelfde ruimte konden komen, maar daar alleen het stopcontact van de wasmachine. Ik heb de droger en wasmachine aangesloten op een energieverdeler. Als de wasmachine alleen aan staat (dus de droger staat gewoon uit) stopt de wasmachine. Wintop energieverdeler Wintop energieverdeler voor wasmachine/vaatwasser en droger.


Verzendkosten voor koper. Ontbrekend: kapot Bijna brand in huis - Forum - Circuits Online https://www. In mijn voorraad heb ik zojuist een zogenaamde energie verdeler gevonden. Het is een ,, Wintop en dit kastje heeft twee contactdozen waarop en de wasmachine en de ( niet elektronische) droger zijn aan te sluiten.


De droger wordt afgeschakeld als de wasmachine staat te verwarmen daarna komt de . Bij euro kiala verzending, heb ik uw emailadres nodig ! Bezoek: aris van broekweg 15bb zaandam. Gratis parkeren nieuw* wintop energieverdeler voor wasdroger en wasmachine. Bekijk mijn andere advertenties en in mijn loods! Mogen nu weg i, EUR 150 06/10/2000:3 Huizen.


Witgoed kapot , wij halen het gratis op. T3) energieverdeler Wintop , energieverdeler (T3) energieverdelers Wintop , energieverdelers (T3) meervoudige tafelcontactdozen meervoudige tafelcontactdozen (T3) tafelcontactdozen tafelcontactdozen (T3) voudige tafelcontactdozen 6-voudige tafelcontactdozen, . Beschrijving Staat uw kapotte wasmachine, vaatwasser, droger u in de weg, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts