dinsdag 31 maart 2015

Pianoles utrecht leidsche rijn

Bereikbaar met bus vanaf Utrecht CS, halte Vleuterweide Centrum. In de omgeving gratis parkeren. Ben je op zoek naar pianoles in Utrecht of in Leidsche Rijn ? Dan ben je hier op de juiste plaats!


Muziekdocent met bijna jaar ervaring geeft pianoles in Leidsche Rijn. Nadia Barykina is pianodocente en concertpianiste, cum laude afgestudeerd aan het .

Deze les is een combinatie van pianoles en zangles, waarbij het accent ligt op de pianobegeleiding. Op locatie Utrecht Centrum zijn er nog plekken voor een aantal nieuwe leerlingen! GRATIS proefles BOEK NU!


Ik hoop dat we een gezellige, muzikale en creatieve tijd tegemoet gaan. Om goed van start te gaan zijn een aantal zaken belangrijk. Vriendelijk verzoek ik u deze informatie goed te lezen zodat er geen misverstanden ontstaan over de regels en werkwijze in de PIANOSTUDIO!


Wil jij piano leren spelen? Dat kan bij de Muziekpraktijk van Maaike Rijnsburger! Zoek je een enthousiaste pianodocent in de omgeving Leidsche Rijn ?

Pianoles in Leidsche Rijn. Kwaliteit en plezier in muziek voor alle leeftijden! Privé pianoles voor beginners en gevorderden. Strippenkaart van lessen voor gemak en flexibiliteit.


Kies je pianodocent en neem contact op voor een proefles! Hier studeert hij bij o. Bert van den Brink en Randal . Op loopafstand van de bekende heuvel met panoramaschommel en het in aanbouw zijnde centrum van Leidsche Rijn. Maar ook op fietsafstand van Utrecht West w. Ik geef pianoles in Utrecht aan jong en ou beginner en gevorderde, klassiek en pop.


Naast de gebruikelijke techniek en houding staan de volgende punten bij mij centraal: Les aan huis in. Ik geef op dit moment les in Utrecht , Leidsche Rijn , Maarssen en Vleuten. Docenten zijn Lenka Meurders en Pavel Ambroz.


Klik hier voor meer informatie. Al snel was duidelijk dat het voor mij meer dan zomaar een hobby was. Toen ik was studeerde ik al meerdere uren per dag.


Nieuw in Vleuterweide is de pianostudio aan de beurreperenlaan 1. Daar verzorgd Otto Dethmers op donderdag avond op beperkte schaal pianolessen voor kinderen en volwassenen. Een mooie vrijstaande studio met een mooie vleugel en digitale piano staan iedere donderdag beschikbaar voor lessen van min.

GOEDKOOP want je betaalt . Voelt u zich veilig op straat in de avond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts