maandag 28 september 2015

Iso krultang 25mm

Op de huishoudbeurs kochten we een nieuwe krultang. Deze krultang heeft keramische tourmaline staven zonder klem. Hij heeft 7 meer negative ionen, wat meer glans geeft en gezondheid van uw haar uitstraalt. Je krijgt ook een handschoen bij om je hand te beschermen tegen de hitte tijdens het vast.


Met levenslange garantie en gratis snel thuis bezorgd! In deze video proberen we hem voor de eerste en tweede keer uit.

En dit is wat we er van vonden! Vind krultang iso op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Krultang met 25mm toermalijnen staaf voor het creeeren van 25mm krullen. Inclusief hittebestendige handschoen en met dubbele voltage voor gebruik in h. Bij de krultang wordt een hit.


De ene krultang is de andere niet, zo zijn er verschillende producten op de markt. Jarengeleden kocht ik na lang wikken en wegen de stijltang van ISO en heb daar geen moment spijt van gehad.

Door een snelle opwarming is de krultang snel te gebruiken. Taps toelopende krullen. De 18- 25mm staaf zorgt voor taps toelopende krullen met een diameter van tot 25mm. Ik heb deze net nieuw gekocht maar heb me vergist, de krultang meet 25mm diameter en ik wou die van 19mm.


Groot aanbod van ISO Beauty Krultangen online bij Kapperskorting. Twister 18- 25mm Krultang. Vandaag besteld = Morgen in huis. Gratis verzending vanaf 30. Ben je op zoek naar een krultang waarmee je snel en eenvoudig een natuurlijk bos krullen kan creëren?


Dan heb je hem gevonden. Dit zorgt ervoor dat je krullen kan maken met meer . ISO krultang 1-theorangegarden. Ik was al een tijdje opzoek naar een goede en kwalitatieve krultang. Ik had er al een aantal geprobeer alleen merkte ik dat van vele mijn haar afbrak.


Ik heb me daarom suf gezocht naar een krultang met een beter resultaat en . Fournis avec un gant résistant à la chaleur et une alimentation. Ik vind het zó leuk om mijn haar te krullen en nog blijer word ik van het resultaat. ISO Professional krultangen : De krultangen van ISO Professional zorgen voor fantastische krullen!

De ISO Beauty maakt gebruik van speciale technieken waardoor de krullen beter blijven zitten dan. Daarnaast zijn de krultangen beschikbaar in verschillende diameters. Our warehouse is located in the Netherlands.


Thousands of customers are alr. Met krultang heb je dus direct alle maten in huis! De staven zijn gemaakt van keramisch toermalijn en zijn zeer eenvoudig te beves.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts