maandag 28 september 2015

Kopen of afbetaling mediamarkt

Waarom alles in één keer betalen? Hoe werkt het in de winkel? Mediamarkt biedt de mogelijkheid om te betalen in termijnen. Bij stap in het bestelproces kun je bij betaling kiezen voor betalen in termijnen. Ik wil al heel lang een macbook kopen maar krijg het volledige bedrag niet bij elkaar.


Nu is het zo dat mijn laptop echt aan vervanging toe is en ik. Daarnaast, ik weet niet wat voor product je wil kopen , maar als het je blijkbaar nu niet lukt om het geld bij elkaar te sparen voor wat het ook is dat je wil kopen , dan is het een risico om maanden lang elke maand te zorgen dat je bedrag X hebt om te betalen. Als je dat wel heel makkelijk kunt, dan zou ik . Helaas ben ik sinds kort werkloos geworden en ontvang een uitkering van 5euro per maand. Maar kom ik er überhaupt voor in aanmerking? Je kan dat in maanden van euro per maand afbetalen.


Je betaalt dan totaal 63euro voor die wasmachine van 5euro! Dat is 13extra voor het kopen op afbetaling. En bedenk ook eens hoelang maanden is: 3 . Hierbij wil ik een klacht melden over Santander : Ik was bij de MediaMarkt. Ik wou een laptop kopen van €85- op afbetaling met een voorschot van €400.


Maar het werd afgewezen door Santander. Dit verklaart wel weer waarom je bij zaken als de mediamarkt zo vaak mensen bij de kassa ziet staan waarvan je je afvraagt hoe ze dat soort dure dingen kunnen kopen. En maar afvragen waarom de rijken rijker worden en de armen armer.


Misschien denken de rijkere mensen na voordat ze iets kopen. Aan rente betaal ik dan een tientje extra. Nu is de website heel erg vaag over deze betaalmethode. Is er iemand die hier ervaring . Online betalen met iDeal. Achteraf betalen (acceptgiro of factuur).


Vooruitbetaling per bank. Alle MediaMarkt vestigingen . Betaling onder rembours. Ik zat eens op de media markt website te kijken voor een laptop en die zou ik wel graag met de gespreid betalen. Alleen nu is mijn vraag kan dit ook als je studiefinanciering krijgt of moet je perse een baan hebben ? Bij MediaMarkt kun je wel op afbetaling kopen , maar dan niet online.


Werkelijk alles kun je shoppen, en tegenwoordig hebben ze ook hun volledige aanbod online staan, waar dat eerst nog slechts . Huurkoop en koop op afbetaling , beiden niet gunstig. Ga anders naar een pandjeshuis, verkoop je spullen, als ik zie wat mensen hier allemaal kopen (Karel bijvoorbeeld) ben ik benieuwd wat die dankzij pepper per maand uitgeven. Laptop op afbetaling mediamarkt.


Als jij nu een flitslening afsluit, ontvang je het geld vandaag nog, en kan je dus ook vandaag nog die laptop gaan kopen. En dat allemaal zonder rente te betalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts