vrijdag 11 september 2015

Zelf ijsjes maken tupperware

Ik weet niet of je zoiets nog van tupperware kunt kopen, maar je hebt tegenwoordig ook heel goedkope andere vormpjes! Tegenwoordig zijn ze vaker met meerdere aan elkaar in vorm. Dit vind ik zelf iets minder praktisch. Zelf ijsjes maken , de ideale oplossing als je graag een ijsje eet maar liever niet ongezond wilt eten!


Vroeger had mijn moeder een ijsvormset van tupperware en kregen wij hier heel vaak ijsjes uit. Al jaren had ik er niet meer aan gedacht totdat mijn oog bij de Hema viel op een . Zelfgemaakte ijsjes zijn de beste! Gun jezelf 1 natuurlijk ijs , zonder toegevoegde suiker en vol.


En toen redeneerde ik: er staan diepvriezers op het werk, ik kan eigenlijk gewoon zelf mijn gezonde(re) ijsjes maken ! Gezonde(re) ijsjes , dat betekent voor mij: geen melk of room, liefst biologische ingrediënten, zoet maar niet té en liever gezondere, ongeraffineerde suikers ter vervanging . Koop of Verkoop maken op Marktplaats. Nieuw Ophalen of Verzenden. Vintage Tupperware ijsjes maker Maak je eigen ijsjes in de vriezer!


Dé ijsjes set van Tupperware. Het is niet alleen lekker, maar bovendien ook nog eens leuk om zelf je ijsjes te maken. Kinderen zijn er dol op! Heerlijk zelf ijsjes maken. De lollitups hebben de zomer catalogus verlaten maar zijn in juni nog te bestellen uit de zomer folder ! Malibu ijsjes , vla ijsjes en Cake Ijsjes.


Bacardi Light Rum, oz. Suiker siroop ( zelf maken ), 2½ cups Lemon lime soda (bijvoorbeeld sprite), Verse munt blaadjes, cups ijs blokjes. Voor ijsjes in het tupperware -ijslolliestel (ijslollies) heb je ca.


Een jaar of twee geleden kocht ik bij Tupperware ijspinguins (€210). Met dit artikel maakt u zelf de lekkerste ijsjes van melk, yoghurt, fruitsap, enz. En zelf kan ik dit recept ook best gebruiken als ik eens ijshonger heb, want als ik zoetstof gebruik ipv suiker is het best nog ww ook! TIP: Maak niet teveel ijsjes ineens.


Zes ijsvormpjes met houder. Met siroop maakt je de lekkerste zelfgemaakte ijsjes. Zelf smaakjes verzinnen, en er gezonde dingen in steken, zonder allerlei bewaarmiddelen en rommel waarvan je niet weet wat het met je doet. Ik weet niet wat er inzit waardoor deze vloeistoffen in bevroren vorm de verbinding blijven maken tussen ijs en smaak en lekker blijven.


Ik ga het boek zeker nog een aantal keer uit de kast halen om wat uit te maken. Of bij Tupperware , maar die vind ik zelf nogal prijzig. Komt toevallig net zo uit dat het tegelijkertijd gepubliceerd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts