dinsdag 22 september 2015

Bosch vaatwasser lampjes

HET LAMPJE MET KRAANTJE KNIPPERT. KRAANFILTER UITEEN GEHAALD MAAR ZAT NIET VERSTOPT. WIE HEEFT ER EEN OPLOSSING VOOR MIJ. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Als ik mijn vaatwasser ( Bosch type SGS45M22) aanzet gaan alle de lampjes boven de programma-keuze toetsen aan, en start automatisch het spoel- programma (normaal keuze 5) van ongeveer min.


Tijdens en na afloop, blijven alle lampjes aan.

Het is niet mogelijk om zelf een ander programma te . Ik, woonachtig in Nieuw-Zeelan heb een Bosch SGS55E92EU vaatwasser die ik vanwege een verhuizing en nog geen plaats in de nieuwe keuken tijdelijk buiten. De pomp, filters en sproeiarmen van uw vaatwasser kunnen verstopt raken. Bekijk de instructies om.


Bosch vaatwasser pompt niet af, er blijft water op de bodem staat. Dit is eenvoudig op te lossen met. Maar ja, waar lag dat boekje ook alweer? Wat betekent die code nou?


Eenmaal water ingenomen werkt de vaatwasser probleemloos tot einde programma.

Als ik de machine aanzet, gaat de machine na enkele minuten piepen en brandt het water-kraan lampje en End- lampje. Zou de circulatiepomp defect zijn? Kan de circulatipomp het ene moment werken en het.


Deze moest een aantal keren aan en weer uit gezet worden alvorens er lampjes gingen branden en dus gestart kon worden. Na een paar dagen deed ie echter niets meer. Problemen met je vaatwasser ? Een aantal problemen kun je zelf oplossen zonder monteur. Bijvoorbeeld een verstopt filter of sproeiarm of een slechtdrogende vaatwasser. Bij op nul zetten wordt het waarschuwingslampje uitgezet.


Laat de machine dan de keus voor u maken! De machine kan met behulp van sensors de hoeveelheid vaat bekijken en daarna de beste watertemperatuur en de geschikte wastijd beoordelen. DE LAMPJES VOOR ZOUT EN SPOELGLANS BRANDEN. Er branden lampjes op uw vaatwasser ook al lijkt alles goed te werken. Lampje watertoevoer controleren knippert snel.


Er zou zich water in het veiligheidssysteem bevinden. Hoe controleer ik dat en hoe los ik dat probleem op? Met krachtige, duurzame motor en doseerassistent.


Ik heb een Bosch Day and Night vaatwasser gebruikt overgenomen zonder handleiding.

Sinds kort brand er een rood lampje bij een symbool met twwe in elkaar gedraaide pijltjes. Ik weet niet waar dit voor staat. Fijne vaatwasser met licht in de machine, een ecoprogramma en een geluidsarm nachtprogramma. Ook heel handig is het lampje op de vloer waarin de nog resterende tijd staat. Plastic snijplanken en lepels komen er droog uit.


De vaatwasser droogt erg goed. Duurzaamheid kan ik nog niet bepalen vanwege te korte bezit. Kijk welke type vaatwasser het is, Etna heeft van alle gangbare types een handleiding op internet staan. Na enige tijd zal dit lampje dan uitgaan. Klachten van uw wasautomaat droger vaatwasser koelkast.


Inbouw koelkast deur sluit niet of slecht. Doet uw Whirlpool droger of wasautomaat niet meer ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts