dinsdag 23 mei 2017

Senseo 7860 problemen

Redelijk prettig apparaat. Alleen het magneetje in het reservoir blijft kleven. Dit kan natuurlijk ook aan het water liggen. Niet makkelijk maar het went.


Wat ik wel een groter probleem vind is dat ik nog steeds niet de vierkante senseo mokken heb. De meeste reparateurs weten niet goed. Doordat het vlottertje (het bakje) niet goed waterdicht is, loopt er water in en gaat het magneetje roesten en zet uit. Het gevolg is dat de vlotter vast loopt. Senseo Quadrante - Vierkant model.


Voor een paar euro koopt u een nieuw magneetje en is het probleem opgelost! Download hier de handleiding om te kijken hoe u het magneetje vervangt. Na maanden was hij al kapot en ben ik terug gegaan naar de zaak waar ik hem had gekocht. Nu jaar verder heb ik weer problemen. Ik heb er toen jaar extra garantie bij gekocht, bel ik gisteren Philips krijg ik te horen dat die extra garantie niet voor hun . Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.


Er zitten componenten op de pcb die er na twee jaar mee ophouden omdat het apparaat steeds in het stopcontact zit! Volkomen logisch lijkt me, je gaat . Sensationele, vers gezette koffie! En kunt u de handleiding downloaden. Vind gebruikershandleidingen. Hoe kunnen we je helpen?


Handleidingen en documentatie. Ik heb hem net met azijn ontkalkt, dus ik ben benieuwd of het probleem daarmee opgelost is. Daarnaast loopt er steeds water uit. Of ligt dat toch aan de prijsklasse (een standaard-ding van euro)? Maar het kan ook zijn dat je de maar halve kopjes koffie uit de machine krijgt.


Read honest and unbiased product reviews from our users. Free delivery and returns on eligible orders. Problemen met uw senseo koffiezet apparaat halve kopjes koffie etc wij verzamelen hier voor U goede Tips!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts