dinsdag 27 oktober 2015

Bier koud houden feestje

Je staat op het punt om de stad in te gaan voor een feestje en je bier is nog niet koud. De koelkast werkt niet snel genoeg, de vriezer ook niet. Neem een rol keukenpapier en maak losse vellen nat, wikkel je bier in de natte vellen en leg in de vriezer.


Nog even tien minuten geduld hebben maar dan zijn ze koud ! Binnenkort geef ik een feest bij mij thuis. Ik heb een koelkast die ik vol kan stoppen met bier , maar deze is niet dusdanig groot dat daar een paar. Zin om een huisfeest te geven?


Met deze tips maak je het. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Hoe houd ik het drinken koud ? Het kan natuurlijk in een grote bak met schaafijs, maar ik heb liever een soort heel grote koelbox die het koud houdt door isolatie.


Liefst ook nog enigszins betaalbaar. Wie gaat kamperen of een festival bezoekt, weet hoe moeilijk het is een pint koel te houden. Maar niet onmogelijk: je kan bier ook koud bewaren zonder koel. Dit heb je nodig om je drankjes koel te houden. Pak het dit jaar ook even goed aan, gebruik tijdens je tuinfeestje geen lullige emmer maar een oude . Ik vind het echt absurd hoeveel belang mensen eraan hechten.


Alsof je festival naar de knoppen zal zijn als je bier lauw is, en je het . Hartstikke leuk, kamperen. Maar een groot nadeel is toch: lauw bier. Heb je geen elektriciteit, of vind je een koelbox op stroom te duur? Dan moet je wat creatiever te werk gaan.


Ik heb zo een keer zelfs de roomboter tijdens een hittegolf kamperend midden in de zon hard weten te houden voor meerdere dagen, COneutrale proost :-) . Ik geef zondag mijn examenfeest met vriendinnen, maar omdat we echt knetterveel mensen uitgenodigd hebben, hebben we ook veel drank. We willen alleen wel alles gekoeld kunnen schenken. Iemand een creatieve oplossing om alles gekoeld te houden ? Want kratten bier en flessen wijn passen . En verwacht u veel bierdrinkers ? Het is niet alleen goedkoper, maar het bier smaakt nog veel beter ook. In sommige gevallen kan het wel een halve dag duren voor het bier goed koud is (bijvoorbeeld bij een tapkoelkast). Je gasten komen er bijna aan en het bier is nog warm.


Als je echt heel weinig tijd hebt, koop dan bier in blik. Doordat de wand van het blik zo dun is, koelt de inhoud dubbel zo snel af. Het aantal ijszakken is natuurlijk afhankelijk van het aantal teilen, bokalen of boxen. Wij kunnen u wel vertellen hoeveel ijs u nodig hebt.


Maar ik verwacht dat ik daarmee nog onvoldoende ruimte heb om alles goed koel te houden , iets dat natuurlijk met name voor het eten essentieel is. Om drink- of etenswaren een hele dag lang koel te houden onderweg is een heel simpele oplossing voorhanden zonder gezeul met ruimte- en gewicht verslindende. Als je op een feest met warme vaten bier zit, kun je ze met deze methode binnen enkele uren goed koud krijgen, veel sneller dan met een koelkast.


Misschien een grote veld-fles kous waar je meerdere biertjes in kan doen, en dan die nat houden. De chillste manier om je bier koud te houden (zonder dat er binnen no-time twintig man voor de koelkast staat en die verdedigen alsof hun leven ervan afhangt) is het gebruik van een opblaasbadje. Gooi die handel vol met water en (blikjes, duh) bier. Een bierbad binnen is een minder goed idee, maar wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts