donderdag 8 oktober 2015

Mepal beker klikt niet meer

Het was in huize Rembrand ook een favo beker , maar zo worden niet meer verkocht bij Tupperware. Campus schoolbeker en lunchbox. Hoe kan ik de schoolbeker het . De tuit van de pop-up drinkfles komt niet ver genoeg omhoog, wat moet ik doen?


Mag er kokend heet water in de koffie- en theebekers ? Die gaan op een gegeven moment lekken en dan komt het niet meer goed met die krengen.

Bij mij op school hebben de meeste kids (die een beker meenemen) een mepal beker. Sommige al jaren dezelfde. Enig nadeel is dat ze gewoon eens in de zoveel tijd vervangen moeten worden omdat ze dan niet meer schoon worden. De pop blijft te vaak up of komt spontaan weer omhoof, dus niet goed erin.


Helaas is er niets meer aan te doen. Helemaal omdat het niet een erg lastig systeem is. De lunchbox en schoolbeker kunnen in de vaatwasser. Toch mistte ik nog wel een setje voor Elynn. De draaisluiting is zo gemaakt dat deze klikt als hij dicht is, voor de meeste vaders geld dan, dicht is dicht en harder draaien hoeft niet , het waarschuwingsklikje zegt stop, hij is .

De sluiting klikt hoorbaar en zit dan ook stevig vast. Deze heeft haar complete . Mijn zoontje van kan hem goed hanteren en weet al dat de deksel goed dicht zit als hij een keer klikt. Hij heeft een handig klikje , zo dat je kan horen of de beker goed afgesloten is en dus niet kan gaan lekken.


Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van jouw gebruik van onze website. Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om jou bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media- netwerken plaatsen tracking cookies. Vind Schoolbeker op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel. Broodtrommel en schoolbeker kleine muis van merk mepal kijk voor meer spullen en kleding naar mijn advertenties. Lekt niet , makkelijk open en dicht te krijgen (deksel klikt als hij goed dicht zit). Tot nu toe lekt de beker niet. Er kan een goede hoeveelheid in.


De deksel heeft een draaisluiting die dicht klikt. Ik kan die goed opendraaien. Het nadeel vind ik dat je de deksel niet in de vaatwasser kunt stoppen, de beker zelf wel. De leukste broodtrommels en drinkbekers voor school mepal.


En ik vind de zilverkleur supermooi, deze kleur wordt niet meer gemaakt geloof ik dus ik was erg blij dat ik hem bij Blokker nog kon vinden.

Let op, voor een hoesje voor de normale Nintendo DSi, DS lite en normale 3Ds klikt u hier! Verzending binnen 2-werkdagen. Roze niet meer leverbaar. Zoekt u een hoesje voor een. Het is een van de weinige flessen waarbij de lucht helemaal niet door de voeding gaat maar via een pijpje tot boven de voeding terecht komt.


Als u op deze tekst klikt komt u meer weten over de werking van een Dr. Beaba Tuitbeker Ellipse Blue. Mepal Mok Nijntje Speelt Actie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts