donderdag 21 januari 2016

Groene smoothie pindakaas

Ik doe namelijk aan lepeltjes pindakaas. Tenzij ik ineens weer pindasoep wil maken, dan heb ik potten nodig) Zo ook voor deze groene smoothie met pindakaas. Er gaat bij mij maar één eetlepel in maar vriendin M met wie ik gisteren de smoothie heb gemaakt zweert dat je er twee of drie in moet doen. Ik heb al een paar lekkere gemaakt, maar deze smoothie met pindakaas , kokoswater en aardbeien vind ik “da bomb”.


Verslaafd aan pindakaas ? In bijna ieder huis staat wel ergens een potje.

Pindakaas , wie is er niet groot mee geworden? Maar wist je dat je met pindakaas nog veel meer kunt dan je . Laat ik toch wel even eerlijk zijn: smoothies drinken is best een dure hobby. Boterhamkauwers zijn goedkoper uit.


Ze kopen een brood van een euro (en als je kieskeurig bent misschien een brood van twee euro), ze kopen een pot pindakaas (als ze kieskeurig zijn kopen ze pindakaas van Calvé) voor een . Aangezien ik al een lichtjaar geen brood meer eet, leek me dit wel een goed plan voor een smoothie. Dacht ik even origineel te zijn, op het wereld wijde web struikel je over de pindakaassmoothies. Ach ja, dan gaat bij mij de banaan eruit en de havermout erin. Houd jij meer van groene smoothies ?

Hiervoor gebruik je twee grote handen spinazie, een banaan, een hand gemengd fruit (bessen en frambozen), 1ml amandelmelk, eetlepels pindakaas , 1ml water en ijsklontjes. Ik deelde gisteren een recept voor een smoothie , maar vandaag krijgen jullie er nog ééntje cadeau. Zo ook van de pindakaas -banaan smoothie die ik gisteren als ontbijt dronk.


Blijkbaar was er wel wat . Wat wil een mens nog meer dan chocolade en pindakaas. Deze peanutbutter smoothie is echt niet verkeer dat kan ik je met een gerust hart zeggen. Eigenlijk heb ik eens even na zitten denken wat ik echt lekker vin dat is toch wel pindakaas en waarom dan geen pindakaas smoothie maken. Zo maak je de groene smoothie. Probeer dan eens deze met de smaak van pindakaas of deze met . Heb je het gevoel dat je dieet wel een opkikker kan gebruiken?


Heb je kinderen die maar moeilijk hun groente eten en het liefst op boterhammen met pindakaas leven? Zou je graag je immuunsysteem een boost willen geven zonder veel geld uit te geven aan supplementen? Bring on the smoothies ! Na de lekkere chocolaatjes die ik dit weekend maakte, heb ik nog steeds peanut butter and jamgoestingskes. Het resultaat is deze smoothie met banaan, rood fruit en een grote lepel pindakaas.


Nog een restje confituur van rode vruchten erbij en mijn on the go ontbijtje is klaar. Meng in dit geval een flinke eetlepel pindakaas met banaan, 2ml yoghurt, een flinke scheut water en 2ml snijbiet of een andere bladgroente naar keuze . De banaan die aanwezig is in deze heerlijke smoothie is hetgeen wat vezels geeft die vetten helpen opdelen.

Een combinatie van bananen, pindakaas , vetvrije melk en ijsblokjes zorgen voor een buitengewoon geweldige snack als je trek hebt tussen maaltijden door of als goede lunch, omdat het je hele . Groene smoothies : dé perfecte manier om een flinke energie-boost te krijgen. Voeg een schepje maca toe en je dag kan helemaal niet meer stuk! Mijn ideale start voor het begin van de dag. Neem deze smoothie als je terug komt van een feestje voordat je gaat slapen, . Chocoholic smoothiebowl. Doe alle ingrediënten in een blender en mix tot een gladde smoothie.


Giet in een schaaltje en voeg je favoriete toppings toe! Natuurlijke pindakaas – het is al lang bekend dat pindanootjes eiwitten, gezonde vetten, vezels, vitaminen en mineralen bevatten, die het risico van hoge bloeddruk, beroerte en hart-en vaatziekten kunnen verminderen. Heerlijke post workout smoothie met pindakaas ! Vul je eiwitten na het sporten aan met deze post workout smoothie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts