woensdag 20 januari 2016

Banaan pindakaas havermoutkoekjes

Meng het lijnzaad met het warme . Verwarm de oven voor op 200ºC. Prak de bananen fijn in een grote kom. Simpele banaan havermout koekjes die je kunt eten als ontbijt. Heerlijk met stukjes chocola en pindakaas erin.


Low FODMAP, glutenvrij en lactosevrij. Wel de rozijnen in een bakje met lauwwarm water. Ik ben een echte pindakaaslover en een gezond tussendoortje met pindakaas én chocolade klonk me als muziek in de oren. Binnen minuten klaar - inclusief bakken!


Ik voeg aan deze koekjes wat pure chocolade stukjes toe maar je zou ook wat rozijnen of nootjes kunnen toevoegen. Hup duik de keuken in en maak deze havermoutkoekjes met pindakaas vandaag nog. Wat heb je nodig voor havermoutkoekjes ? Begin dit jaar bakte ik havermoutkoekjes zonder suiker die niet alleen bij ons in de smaak vielen, ook hier op de blog werden ze goed bekeken. De pindakaas proefde ik . In combinatie met het zoete van de banaan is dit een heerlijk ontbijt (of lunch).


Havermoutpap met pindakaas en banaan is echt te gek. Yes je kunt dus ook heel goed pannenkoekjes bakken van havermeel. De lekkerste havermout koekjes bak je zelf!


Met paar ingredienten, zoals banaan , kokosolie, chocola of pindakaas ben je al een heel eind. Zin in iets lekkers, makkelijk en snel? En bestaan uit hele pure ingredienten. Deze havermout koekjes met pindakaas en chocola zijn echt onweerstaanbaar! Benodigdheden voor personen.


Herfstvakantie is voor KOEKJES BAKKEN! Dit keer dook ik samen met onze jongste de keuken in: hij koos voor pindakaas koekjes. En omdat de eieren op waren, verving ik die door een banaan. Deze pindakaas koekjes blijven lekker zacht en ze ruiken vooral ook zo geweldig. Voeg eetlepel pindakaas toe en roer tot een smeuïge massa.


Voeg als laatste de havermout toe, en meng goed zodat de vlokken het vocht van het banaan - pindakaasmengsel kunnen opnemen. Voeg desgewenst nog wat van je favoriete. Ze zijn namelijk glutenvrij, lactosevrij en suikervrij.


Koekjes met banaan of banaankoekjes, of hoe je het ook wilt noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts