dinsdag 17 mei 2016

Banaan pindakaas shake

Pindakaas - banaan smoothie. Een eiwitrijk ontbijt to die for. Deze smoothie zit vol heerlijke micronutriënten die je lichaam nodig heeft en geeft je een . Yes, dit is één van de lekkerste smoothies die ik in tijden heb gemaakt.


Het kan aan mijn nieuwe blender liggen of aan de perfecte ingrediënten . Deze keer heb ik voor een smoothie met banaan , melk en pindakaas gekozen.

Op zoek naar een heel lekker smoothie recept? Maak dan eens deze smoothie met banaan en pindakaas. Deze banaan smoothie met pindakaas en chocolade klinkt heel bijzonder en smaakt fantastisch! In minder dan minuten klaar en smullen . Toen ik de combinatie las, een shake met pindakaas ! Toen dacht ik, dat ga ik eens uitproberen.


Denk niet gelijk aan een kleffe . Zo makkelijk en zó lekker is deze pindakaas - banaan -Nutella shake.

Een dikke romige pindakaas banaan smoothie. Smaakt als een milkshake maar dan zonder alle slechte ingrediënten! Ontdek gauw heerlijke smoothies met pindakaas. Stop de banaan , yoghurt, vijgen, pindakaas en de ijsblokjes in de blender. Deze pindakaas bananen smoothie bevat alle ingrediënten die er voor zorgen dat je goed voorbereid en vol energie aan je workout kunt beginnen.


Deze dikke smoothie heeft een rijke, nootachtige smaak en is een ideale, snelle en vullende smoothie (ook voor vegans) om de dag te beginnen. Ben jij op zoek naar gezonde, lekkere en vooral ook makkelijk ontbijtjes voor onderweg? Dan is deze ontbijtshake met banaan en pindakaas.


Yes, pindakaas maakt deze smoothie lekker romig en geeft een subtiele smaak af. Griekse yoghurt of hangop;. Als klein meisje vond ik het al een goddelijke combinatie, pindakaas op brood en daarbovenop nog eens banaan.


Lekker zoet en plakkerig, . Banaan smoothie maken met pindakaas. Super romig van smaak waardoor je bijna zou denken dat het een milkshake is. Combineer de plantaardige eiwitten van Orangefit met een banaan en je hebt de ideale herstelmaaltijd . Gebruik lekkere verse Medjool dadels. Die zijn het beste voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts