donderdag 19 mei 2016

Whirlpool indiana c warmtewisselaar

Ook voor ondersteuning en. De flap van de warmtewisselaar. Klap de handgreep van de. De lekbak vult niet meer met water, de wasdroger maakt veel lawaai en als ik dan de warmtewisselaar linksonder weg haal dan stroomt daar al het water weg.


Harry zelfde klacht als Jaap: waar zitten de luchtkanalen van de Whirlpool Montana? Whirlpool Indiana C , de trommel draait gewoon maar de trommel verwarmt niet. Is vooral het gedeelte tussen de pluizenzeef en de warmtewisselaar. Het is en whirlpool Indiana c en het lampje van de warmtewisselaar , de pluizenfilter en de waterbak knipperen steeds rood (alles is toch leeg en schoon) Is er iemand in huis die er iets meer verstand van heeft?


WHIRLPOOL INDIANA C GEBRUIKSAANWIJZING: De integrale gebruiksaanwijzing teleladen (3Ko). Mij machines laten me steeds in de steek. Let op, de laatste reactie is ouder dan dagen.


Hi, Ik ben de gebruiksaanwijzing van de droger kwijt, nu brandt het lampje van de warmtewisselaar maar ik heb geen idee hoe ik die moet schoonmaken. Het gaat om een condensdroger van whirlpool. De warmtewisselaar zit rechts voorin.


Mijn Whirlpool condensdroger lekt water aan de voorzijde, onder de warmtewisselaar (soort rooster). Waar zou de lek vandaan kunnen komen? Hierlangs druppelt constant water.


Aan de binnenzijde is (voor mij) niks vreemds te zien. Sinds een aantal dagen vertoont deze de volgende kuren: 1. Was word niet goed droog 2. Water word niet opgevangen in de watercontainer 3. Zelfreinigende condensor. De droger geeft steeds aan dat . Direct op waterafvoer aan te sluiten. Heb je het juiste type wasdroger gevonden, navigeer dan naar het onderdeel dat jij zoekt. Dit is de effectiefste methode om jouw . Neem voor meer informatie contact op met de.


Deur: Trek aan de handgreep om de deur te openen. Duw voorzichtig tegen de deur om hem te sluiten. De whirlpool helpdesk zegt zonder het type nummer te weten al hoe je het apparaat moet resetten.


Warmtewisselaar Whirlpool wasdroger bij WasdrogerOnderdelen. Alternatief: Monteur langskomen kost : 1euro ! Nog even los of de monteur het kan fixen. Ik heb een whirpool indiana c wasdroger, als ik de droger aan wil zetten gaan de lapjes knipperend branden van het pluizenfilter, watercontainer en de warmtewisselaar.


Het ding dat in een wasdroger zit is een CONDENSOR ofwel warmtewisselaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts