maandag 27 maart 2017

Pianoles utrecht oost

Vivaldi Music Lessons is een platform voor enthousiaste professionele muziekdocenten. Wij geven muziekles in Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam in onze eigen lespraktijk Muziek is onze passie en iedere muziekles biedt deskundige begeleiding en inspiratie! Regelmatig organiseren wij gezellige . MuziekFabriek is een nieuwe en jonge muziekschool voor iedereen in het hart van Utrecht - Oost , welke met veel enthousiasme wordt gerund door fabrieksdirecteuren Esther Pantekoek en Eva Kieboom. De zakelijk leider van deMuziekFabriek is Francis Meijners.


Het is onze missie om muzieklessen in Utrecht voor ieder kind toegankelijk te maken en muzikale talenten te ondersteunen. Dat doen we door middel van . Of u bent op zoek naar livemuziek? Neem dan contact op met ALmuziek! Jezelf of iemand anders begeleiden?


Noten leren lezen met spelenderwijs harmonieleer en analyse? Ik geef pianoles aan beginners (vanaf jaar), aan huis, in Utrecht en omstreken. Door gediplomeerd pianodocent. In De Bilt, Zuilen, Utrecht Centrum en Noordoost ook aan huis!


Beginnende leerlingen krijgen bij mij een algemene basis die zij voor de rest van hun muzikale loopbaan meedragen. Een proefles volg je individueel en duurt minuten. Bevalt de proefles dan kan je inschrijven voor een jaarcursus (kinderen en jongeren) of een lessenkaart (jongeren en volwassenen). De docent kan je ook adviseren over de . JC Utrecht Routebeschrijving. Met de bus (vanaf Centraal Station bus 5 7 of 74) uitstappen bij bushalte Janskerkhof.


Vervolgens minuten lopen naar het Domplein. In de omgeving alleen betaald parkeren, dichtstbijzijnde parkeergarage is Springweg (4m). Schrijf je online in voor een gratis proefles bij Muziekschool Utrecht. Bij de pianolessen en keyboardlessen zoek ik naar een geschikte methode, die past bij het kind of de volwassene. Zij heeft haar eigen Pianoschool Pianette, in Utrecht , Tuindorp Oost.


Behalve pianoles geeft zij soloconcerten, speelt in een kamermuziekensemble en begeleidt ze andere musici. Pianette Docent Annette Middelbeek geeft pianoles op elk niveau en leerlingen van elke leeftijd zijn welkom. Voormalige bakkerij omgebouwd tot moderne muziekstudio… Studio d'Oude Bakkerij is een geluidsdichte, sfeervolle muziekles- en oefenruimte in Utrecht. De lesmethode is toegespitst op . In de studio wordt pianoles gegeven door eigenaresse en pianodocente Mieke de Jong. Daarnaast is de ruimte te huur voor bijv.


Rinette van den Bergh geeft pianolessen aan kinderen vanaf jaar. Wil je leren pianospelen ? Hierdoor leer je met plezier in een vertrouwde omgeving pianospelen ! Gevorderde leerlingen kan ik helpen met de voorbereiding voor het conservatorium. Ik geef les in mijn muziekkamer in Utrecht Oost op een echte vleugel.


Ook kan ik leerlingen begeleiden die af willen komen van “faalangst” bij optreden of musiceren. Mijn naam is Noortje en ik ben docent muziek en woonachtig in Utrecht. Ben je opzoek naar pianoles , blokfluitles of zangles? Sinds een aantal jaar wonen en werken wij in Kanaleneiland-Zuid: SERVAAS JANSEN, gediplomeerd pianodocent , met meer dan twintig jaar leservaring aan kinderen.


De pianolessen geef ik bij mij thuis in Zuilen- Utrecht in een mooie muziekkamer op een prachtige grotLees meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts