vrijdag 17 maart 2017

Smoothie met appel en aardbei

Lekkere frisse fruit smoothie. Het blijft altijd een traktatie. In dit artikel focussen we echter op de aardbeien smoothies , want er zijn zo veel lekkere recepten met zo veel keuze. Heel simpel om te maken, je hebt er maar soorten fruit voor nodig.


Bananen en appel in stukjes snijden. Op zoek naar het lekkerste appel - aardbei smoothie recept?

Ontdek nu de heerlijke recepten van Solo Open Kitchen. Laat je inspireren en ga aan de slag! Een heerlijke smoothie met aardbeien , appel en peer om deze maandagochtend mee te beginnen! Smoothies zijn lekker, gezond en snel klaar! Voor mij dus de ideale start van de dag.


Een tijd terug deelde ik bijna dagelijks wel mijn ontbijt smoothies op Instagram. Omdat ik eigenlijk dacht dat jullie er . Deze lekkere aardbei - appel smoothie moet je echt eens proberen.

Heerlijk fris van smaak en bomvol vitaminen! Recept aardbei - appel smoothie. Doe de appelsap, stukjes appel en ijs (of water) in . Het staat niet vermeld op alle recepten, maar als je op voorhand je fruit ingevroren hebt, zal je smoothie dikker en kouder blijven aanvoelen. Grote stukken fruit zoals banaan . Een aardbeien en appel smoothie is snel en makkelijk te maken. Om een lekkere smoothie te maken, kies je twee of drie soorten fruit.


In dit recept heb ik gekozen voor een smoothie met aardbeien en appels. Om lekker snel klaar te zijn, gebruik ik appelsap in . Deze smoothie is lekker zoet en kinderen zijn er dol op. Het recept is voor vier glazen. Luxe smoothie voor vier personen. Maak de aardbeien schoon, . Mix de inhoud een aantal minuten, tot een heerlijke smoothie.


Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen. Deze verfrissende en fruitige smoothie is één van mijn favoriete recepten en zit boordevol heerlijke aardbeien en peren. Helen heeft een passie voor gezond eten en houdt ervan simpele recepten te maken waaronder smoothies en sapjes, die de gezondheid en het welzijn verbeteren.

Appel - en banaansmoothie. Ik vond onlangs bevroren mango stukjes in de vriezer sectie van mijn lokale supermarkt - nu heb ik altijd een paar zakken in mijn eigen vriezer voor fruit noodsituaties. Deze fruitsmoothie met granaatappel kun je combineren met zowel frambozen als aardbeien , maar je kunt er natuurlijk ook ander lekker seizoensfruit doorheen doen.


De smoothie is een combinatie van heerlijke smaken en lekker voor tussendoor! Wist je trouwens dat avocado door elke smoothie lekker is? Avocado is erg gezond en geeft een wat romige, zachte smaak aan de smoothie. Ook mango en aardbeien smaken heerlijk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts