donderdag 25 juni 2015

Goedkope stijltang action

Ben jij benieuwd of het werkt kijk dan deze. Verrek, een stijltang voor maar €50? Oh, maar wel met keramische platen. En dus kocht ik deze heerlijke, foute roze mini stijltang.


Maar omdat ik mijn haar niet teveel wilde blootstellen aan beschadiging (dat bleken is al erg zat), kocht ik later ook nog . Stijltangen van de beste merken zijn verkrijgbaar bij Blokker! Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis. Gratis verzending vanaf €2-. Koop bij online huishoudwinkel Blokker.


Wanneer ik (met mijn krul en pluis haar) een krultang wil gebruiken moet ik eigenlijk altijd eerst de stijltang erdoorheen halen. Vevrelend want dan heb je dus twee tangen nodig en twee . Creëer prachtige krullen met een krultang, maak je haar steil met en stijltang of geef je haar volume met een föhn. Bij Kruidvat vind je altijd de juiste haarstyler voor jouw haar!


Zo creëer je zelf de mooiste krullen, slag, extreem volume of prachtig steil haar! Koop gewoon een stijltang van een goed merkt die iets duurder is en waar je langer mee kan doen(voordat ie kapot gaat). Kies een goedkope stijltang met keramische platen om uw haar te beschermen en opnieuw geleidelijk op te warmen zonder het te beschadigen. De stijltang bereikt in enkele minuten de juiste temperatuur dankzij de snelle temperatuurstijging en kan heel eenvoudig gebruikt worden op droog of nat haar (volgens model). Heeft iemand een idee welke stijltang geschikt is voor mij?


Hij je kan hem op verschillende temperaturen instellen en hij is ook razendsnel warm, heb eerder een goedkopere gehad en dat duurde altijd een eeuwigheid en had . De erg goedkope stijltangen zou ik links laten liggen, volgens mij maken die je haar (nog meer) kapot (dan een goede tang). Toen mn oude kapot was heb ik een keer van de action gekocht om tijdelijk te gebruiken tot ik een nieuwe had. Mijn haar is daar zo ontzettend dood van gegaan -O- . In deze video toon ik jullie hoe ik mijn haren krul met deze goedkope krultang. Leuke video, heb nog nooit een krul- of stijltang gebruikt eerlijk gezegd.


Wil je een stijl- of krultang kopen en wil je weten waar je op moet letten? Action voor euro kocht. Deze informatie en tips helpen je verder. Vergelijk haarstylers op Kieskeurig.


Direct krul- en stijltangen vergelijken Bekijk en vergelijk. Impus mini stijltang ( action ). Zoals veel van jullie weten heeft action ook stijltangen , zowel een groot als een klein formaat. Ik heb de kleine stijltang gekocht, hij kost maar €dus dat valt wel te proberen waard. Ik weet niet hoeveel de grote kost.


De mini stijltang hebben ze in verschillende kleuren zoals roze, . Nu weet ik dat stijltang en nat haar niet goed is maar ik zag laatst dat je er ook hebt die je zowel op nat als droog haar kunt gebruiken. Bijvoorbeeld die van Babyliss en. Meer omdat ik wou proberen.


De tang is dan ook eerder geschikt als je je haar al met een normale stijltang gestijld hebt, en het onderweg na een paar uur wilt bijwerken omdat er.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts