woensdag 24 juni 2015

Smoothie bleekselderij avocado

Energie smoothie met avocado en bleekselderij , een perfect begin van je dag. Stop het vruchtvlees in de blender. Voeg de kokosrasp en de rijst-kokosmelk toe en mix alles goed in de blender. Snijd de stengel bleekselderij in stukken.


Vandaag ben ik de dag goed begonnen met een heerlijke selderij Smoothie ! Ik vind selderij ontzettend lekker. Soms zie je nog wel eens op een verjaardag rauwe stengels selderij liggen als hapje. Heel gezon maar voor mij net iets te heftig. Hoe moet je de smoothie boerenkool bereiden? Zelf houd ik niet zo van de smaak van bleekselderij , maar gelukkig is die niet overheersend in deze groene smoothie.


Zelf ga ik deze in het weekend uitproberen. Het klinkt bijna als een milkshake. Bij de meeste smoothies , hoe gezond ze ook zijn, moet je oppassen dat je niet te veel calorieën. Deze smoothie is makkelijk en zeer hoog in voedingswaarden.


Je kunt dit maken met boerenkool (in de zomer steeds moeilijker te verkrijgen) of spinazie. Het beste is eigenlijk om je groente af te wisselen. Dus de ene dag ga ik los met bleekselderij en de volgende dag gebruik ik spinazie. Wist je dat bramen de gezondheid van de huid verbeteren? En dat blauwe bessen vitamine bommetje zijn?


In deze smoothie zitten ze samen met banaan, avocado , sinaasappel en kokos verwerkt! Deze spinazie bleekselderij banaan peer smoothie is eigenlijk een toevalstreffer. Ik had eigenlijk een ander groene smoothie recept in gedachten. Ingrediënten: dl Dream Oat owel Oat glutenfree avocado , geschil ontpit 1g komkommer, in blokjes gesneden stengel bleekselderij , in stukken gesneden 2g spinazieblaadjes el citroensap el hennepzaad tl gember, fijngehakt snufje cayennepeper snufje zout handje ijsblokjes.


Garnituur: stengels van . Groene smoothie met avocado en sla. Deze heerlijke smoothie is een echte aanrader voor sporters en natuurlijk iedereen die van een heerlijke gezonde smoothie houdt, met avocado , sla en bleekselderij. De komkommer banaan bleekselderij smoothie is een lekker fris en snel groene smoothie recept in de categorie van licht groene smoothies.


Banaan- bleekselderij smoothie. Men neme (voor personen): – handen verse bladspinazie – stengel bleekselderij – peer – banaan – 1ml kokoswater – 1ml water. Alles in grove stukken en blenden maar! Aardbei- komkommer smoothie. De afslank smoothie van appel, citroen, komkommer, bleekselderij en avocado.


Ik heb gekozen voor een slowjuicer, zie dit artikel. Doe het sap in de blender, samen met grote handen . Een heerlijke groene smoothie smoothie met paksoi en bleekselderij voor op een lazy Sunday! Fris door de paksoi en smeuïg door de avocado. Knijp de sinaasappels uit boven de blender. Bereiding bleekselderij gember smoothie.


Of pers met een handpers uit. Schenk in een groot glas. Serveer jouw smoothie met twee ijsklonten erin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts