vrijdag 9 februari 2018

Ikea hoogglans keuken schoonmaken

Hoogglanskeukens zijn populair. Wie niet kiest voor een klassieke keuken of voor een Old Wood- keuken , kiest in veel gevallen voor een hoogglanskeuken. Veel consumenten zien echter van een hoogglanskeuken af omdat-ie zo glimt en dus wel gevoelig moet zijn voor vlekken en vingerafdrukken.


Ik heb me laten vertellen dat glassex niet goed is voor hoogglans. De hoogwaardige oppervlakken van een keuken zijn gemakkelijk schoon te maken. Voor waardebehoud en jarenlange levensduur van uw nieuwe keuken moet u deze regelmatig onderhouden. U kunt kunststof- en glasfronten schoonmaken met normale, gangbare reinigingsmiddelen.


Ik ben niet zo van het schoonmaken maar ik vind het enorm meevallen met vingerafdrukken en dergelijke. Ik heb een hooglans keuken van IKEA (abstrakt wit). Je moet wel oppassen met diepe krassen, maar dat is met alles.


Bij andere kleuren (vooral zwart) zie je dat wel veel meer. Ga maar eens kijken bij . Wij krijgen binnenkort een nieuwe witte hoogglans keuken. Hoe maak ik de kastdeuren schoon, zonder dat er krassen ontstaan? Ik gebruik nu een microvezeldoekje als vaatdoekje en ik hoorde dat je die bij hoogglans deurtjes beter niet kan gebruiken. Hierbij wil ik een klacht melden over IKEA : jaar geleden hebben wij een complete keuken gekocht bij ikea duiven jaar geleden hebben wij een klacht.


Hoe lang is deze garantie geldig? Dit omdat een hoogglans keuken gevoelig is voor vingerafdrukken en viezigheid daardoor zult u de keuken regelmatig schoon moeten maken. De garantie voor keukenmengkranen en IKEA apparatuur . U zult de hoogglans keuken veel vaker moeten schoonmaken dan bijvoorbeeld een keuken van hout met handgrepen. Als u thuis kleine kinderen hebt zult u dit gauw genoeg . Een hoogglanskeuken is gevoelig voor vingerafdrukken en andere prints. Ontbrekend: ikea Ikea Keukenkasten Pdf In Inspirerend Collecties Van Keukenkasten.


Je bijna zeker weet al dat Groot Voorraden Van Keuken Ikea. Modern Interieur : badkamer met blauwe mozaiek tegels. Keuken Afvalbak Ikea: Xnovinky Ideas Indeling Keuken.


Kunststof Achterwand Keuken Schoonmaken: Keuken Behang. Moderne Ikea Keuken ~ Inspiratie Het Beste Interieur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts