maandag 26 februari 2018

Mango banaan smoothie yoghurt

Een heerlijk drankje om mee te nemen als u de stad in gaat, of om als ontbijt te nuttigen. Deze mango banaan smoothie met sinaasappel is heel erg lekker en het is zo simpel om een mango smoothie te maken! Stop wat mango en yoghurt in de blender, even mixen en je bent klaar. En deze snelle smoothie is behalve lekker ook nog eens super gezond.


Deze lekkere smoothie bevat banaan , mango , yoghurt en melk.

Probeer het eens : banaan - mango smoothie. Pureer mango en banaan met het sinaasappelsap en de yoghurt in de blender. Banaan - mango -ananas smoothie. Ingrediënten voor porties. Plaats het fruit in een blender en voeg het sap en de yoghurt toe.


Start het jaar met een heerlijke smoothie en probeer deze mango - banaan smoothie zonder extra suikers zeker eens uit. Snel klaar en ontzettend lekker. Het leuke aan deze smoothie is dat je geen yoghurt nodig hebt en toch een hele romige smoothie krijgt.

Verwijder de schil van de banaan een snijd hem in stukjes. Voeg het fruit in de blender, voeg de yoghurt en sinaasappelsap er aan toe. Foccacia gemarineerde kip. Pasta arrabiata di parma.


Smoothie aardbei yoghurt. Op zoek naar het lekkerste banaan -mangosmoothie recept? Ontdek nu de heerlijke recepten van Solo Open Kitchen. Laat je inspireren en ga aan de slag! Perfect voor een zomerse dag.


Ik ben dol op smoothies en dan het liefst zonder yoghurt. Dol op een koopje kon ik dit natuurlijk niet laten liggen! Bananen kun je namelijk goed invriezen (zonder schil!) en ook mango kun je in blokjes . Recept Mango banaan smoothie op Kids-n-Fun.


De lekkerste gerechten en recepten voor kinderen, door kinderen en samen met ouders. De leukste site voor kids en ouders op het internet, de plek voor kleurplaten, knutseltips, wallpapers en recepten om zelf te maken. Bijvoorbeeld deze smoothie met banaan , mango , kiwi en avocado… voor mij is dat de zomer door een rietje.

Het voordeel van smoothies is dat je deze echt zo hebt gemaakt. Je snijdt het fruit, doet het met wat melk en yoghurt in een blender en klaar ben je. Ik doe er zelf altijd nog wat lijnzaad bij en als het . Vandaag test ik een nieuwe blender, deel ik mijn favoriete ontbijtsmoothie van dit moment, en geef ik een blender weg, de Bosch SilentMixx! Deze smoothie met avocado, mango en banaan is mijn favoriet van dit moment. Doordat ik voor mijn dochtertje een fruithapje maakte met mango en avocado ben ik . Vorige week postte ik al het receptje voor een powercake, wel nu het volgt een powersmoothie om de examens door te komen of gewoon als gezonde start van de dag.


Door de banaan , avocado en kokosyoghurt krijg je een heel romige fluweelzachte smoothie met tocht een frisse frisse toets door de . Sinaasappel, aardbei en banaan smoothie. Zo ook deze exotische smoothie met mango , avocado, banaan en basilicum (uit mijn eigen kruidentuintje). Zacht en romig (door de avocado en banaan ), zoet ( door de mango ) en fris (door een vleugje basilicum). Een beetje melk of yoghurt kan ook.


Dit heb je nodig 2ml kokoswater Halve mango banaan Lijnzaad en chiazaad (optioneel) Zo maak je het Doe alles in de blender en blend tot een smoothie. Een (redelijk kleine) mango. Dit warem de belangrijkste ingrediënten, deze maken deze smoothie anders dan andere smoothies.


Verder kun je zelf bepalen wat je er nog bij gooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts