woensdag 30 december 2015

Gehaakte doilies kopen

Toevoegen aan Verlanglijstje. Stop met zoeken en kom naar Etsy, het platform waar verkopers uit de hele wereld hun creativiteit laten zien met handgemaakte en vintage producten! Op Etsy vinden kopers als jij duizenden unieke en betaalbare doily kopen - Vintage!


Laten we aan de slag gaan! Vind gehaakte kleedjes op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel.

Verzameling van vintage gehaakte kleedjes doily doilies in goede staat stuks allerlei verschillende maten,vormen en kleuren in. Toffi, je kan ook taartranden kopen , hebben ze bij Action, bakafdeling, en dan kan je zelf gaan knippen! Ik had ze al een paar keer voorbij zien komen, van die ouderwetse doilies ( gehaakte kleedjes), die werden getransformeerd tot schaaltjes. Hoewel je natuurlijk ook gewoon een potje textiel versteviger kan kopen , koos ik voor de oplossing met houtlijm. Dat wilde ik ook proberen!


Coloradolady: Vintage Thingie Thursday: Wall Art Using Vintage Doilies and Vintage Buttons. Ik besloot te bieden meer van deze. Dit zal worden net als mijn andere aangepaste bestellingen.

Zodra je het kopen zal ik uw dreamcatcher make-up en. Inspirações de Croche com Any Lucy: Blusa. De gehaakte bloemen en zelfgemaakt door Annie Design.


Ik weet niet meer hoe of waarom ik op het idee kwam om een kussen van ruiten te haken, maar ooit sijpelde het idee mijn hoofd binnen. En dan moet het er ook vroeg of laat (in dit geval: laat, wreed laat) uit, in de vorm van een afgewerkt ding. Ik had – en heb nog steeds, maar iets minder – een omvangrijke . Gehaakte bloemen bij Etsy. Zoiets zouden ze nu ook weer moeten doen maar dan met al die mooie wolletjes die je tegenwoordig kunt kopen.


Maak je je niet te druk? Je doet wel veel dingen tegelijk. BeantwoordenVerwijderen. Nee , zeker niet oubollig . In feite is er een heel steekpatroon, de gehaakte ananas, dat een klassieke manier laat zien om een ​ ​motief te maken dat net lijkt op een ananas.


Dit motief kan worden herhaald en. Cake doilies sold with a cake. Maar ik vind vooral amigurumi leuk! Je weet wel, leuke gehaakte beestjes, poppetjes en voorwerpen. Zelf ontwierp ik ook een ….

Ik heb weer eens een doily gemaakt, yay! Ik vind doilies altijd zo leuk. Ontbrekend: kopen De doily lamp, eindelijk af. Eerst alle kanten 'kleedjes' verzamelen, de doilies. Het was een lang proces.


Vaak wordt benamingen gebruikt, zoals gehaakt kleedje en geweven kleedje, maar ook specifieke benaming als doily en antimakassar. Een gehaakt kleedje is meestal van katoen, de andere .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts