maandag 21 maart 2016

Barista cafe houten

Barista Cafe Houten : Prachtige barista bar! De koffiebar krijgt een gezellig terras aan Het Rond en heeft binnen ongeveer zitplaatsen. De komende weken wordt de zaak verbouwd en ingericht. De meest volledige site met ruim 66.


Deze koffiespeciaalzaak wordt gevestigd aan Het Rond (de voormalige D-Reizen winkelruimte) en biedt meer dan koffiespecialiteiten.

Marcel Verhoef weet niet wat hem overkomt. De mensen om mij heen zijn al zo lang met koffie bezig, . Klanten worden over het hoofd gezien, bestellingen verkeerd bezorgd. Maar de koffie is erg lekker! De ruimte meet circa 1m² BVO.


De transactie kwam tot stand door bemiddeling van Adhoc horecamakelaars in samenwerking met DTZ Property Management. De keten heeft al zaken in Alphen aan de Rijn, Almere, Den Haag, Hoofddorp en Lisse.

Houten is de plaats waar ik ben opgegroei en als ik hier ben vind ik het leuk om met mijn middelbare school vriendinnetjes af te spreken en bij te kletsen. En ja, zo een huiskamer zou ik thuis ook wel willen hebben! De inrichting is warm en stylish. Naast mooie koperen tafeltjes met fijne stoelen, hebben ze ook een gigantische houten tafel . De brandweer heeft het water afgevoerd.


In de houten bar is water ingezogen, de bijzondere vijf vloerkleden . From Van der Valk, Houten min. Sometimes you are so happy to have a picture from the best memories, because than you can find it back every time you. Contact and general information about the website baristacafe. Ben jij sociaal en enthousiast en ben jij gek op koffie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Zie hieronder het resultaat! Dit artikel is toegevoegd op Thursday August . Burgemeester van Houten. Tienda de café, Salón de te, Restaurante.


Ingrid Bosman gezellig komen eten bij de koffie- en lunchzaak.

De zaak op het Emmaplein is de tweede zaak van de één van de ambitieuze eigenaren. Hij is een vriend van de familie en wist dat ik graag iets voor mezelf wilde . Gemerkt door het oude systeem van afneembaar zitvlak laten deze stoelen meteen zien dat ze een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts