dinsdag 29 maart 2016

Whirlpool droger indiana c resetten

Het deurtje van mijn droger ( Indiana c ) sluit niet goed droogt wel maar de stoom komt er aan alle . Geweldige tip over het resetten van de droger : onze machine doet het weer ! Gebruiksaanwijzing WHIRLPOOL INDIANA C - Telelaadt u uw. Wij hopen dat dit WHIRLPOOL INDIANA . Het is en whirlpool Indiana c en het lampje van de warmtewisselaar,.

Ik kan geen reset functie vinden, van de gebruiksaanwijzing word ik ook iet wijzer. Het lampje pluizenfilter vol blijft branden en de droger loopt wel, maar wordt niet meer. Vergeet niet de tempzekering te resetten indien deze aanwezig is: . Bekijk alle specificaties. En vandaag, dit kan een primaire afbeelding. Hoe vervang ik de aandrijfriem in een droogkast from whirlpool indiana c. Hi, Ik ben de gebruiksaanwijzing van de droger kwijt, nu brandt het lampje van de.


Het gaat om een condensdroger van whirlpool.

Gebruik de wasmachine niet bij temperaturen van onder de 5° C. Als u een droger bovenop uw wasmachine wilt plaatsen, neem dan eerst contact op met de. Poly-V-snaar , Slotplaat, Condensator, Knop, Filter, Spanrol,. Droger of wasmachine stuk?


Gratis tips om uw machine eenvoudig zelf te repararen vindt u hier. Koop niet meteen een nieuwe droger. Het bekijken en downloaden van deze Wasdroger handleiding is geheel gratis. Lampje (deur open) gaat steeds knipperen zodra ik een wasprogramma draai. De machine stopt er dan mee.


De v-snaar of aandrijfriem draait de trommel van uw wasdroger rond. Ik heb geen fout indicator. Dit onderdeel kan slijten of breken, en dan moet het vervangen worden.


GMT gebruiksaanwijzing whirlpool pdf - Om uw gebruiksaanwijzing op te zoeken,. De zanussi zte 1droger doet van de de een op andere dag niets meer. Bespaar energie door op 60° C te wassen in plaats van 95° C , of op 40° C in plaats . Whirlpool Indiana C handleiding - Gebruikershandleiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts