woensdag 16 maart 2016

Iso krultang review

De ene krultang is de andere niet, zo zijn er verschillende producten op de markt. Jarengeleden kocht ik na lang wikken en wegen de stijltang van ISO en heb daar geen moment spijt van gehad. Eerste Indruk: Iso Twister Krultang (25mm). Op de huishoudbeurs kochten we een nieuwe krultang.


De Iso Twister Krultang (25mm). In deze video proberen we hem voor de eerste en tweede keer uit.

Review : Remington Silk Ultimate Styler. ISO Professional Full Set aanschaffen? Xh9Y Varieer je graag tussen. ISO krultang 1-theorangegarden. Ik was al een tijdje opzoek naar een goede en kwalitatieve krultang.


Ik had er al een aantal geprobeer alleen merkte ik dat van vele mijn haar afbrak. Ik heb me daarom suf gezocht naar een krultang met een beter resultaat en . Onze haren zijn gestijld in. Dit merk verkoopt een krultang zonder clip en de resultaten zijn super.

Drie jaar lang was ik dus al op zoek naar een goed alternatief voor deze krultang. Op zoek naar Iso Krultangen ? Kies uit verschillende Iso Krultangen op KIESKEURIG. Ookal heb ik een stijltang waarmee je krullen kan creëeren vond ik het toch niet goed genoeg, ik wilde échte krullen maken. Lang heb ik getwijfeld om een krultang te kopen, maar ik ben toch over de streep gegaan.


Ik heb gekozen voor een baby-roze versie van de ISO Twister Krultangen. De ISO Twister Krultang is verkrijgbaar in verschillende diktes en diverse kleuren. Geen hittebestendig matje en geen gebruikershandleiding. Snel een bos met krullen. De krultang is binnen seconden opgewarmd.


Ik raad dit product aan. Vond je dit een nuttige review ? ISO Gold Collection Twister krultang 25mm. GC Twister 25mm Krultang De Gold Collection Twister 25mm is een professionele conische krultang met keramisch toermalijnen staaf.


Met gebruik van het LED display is de Twister nauwkeurig in te stellen tot 200C, waardoor deze krultang geschikt is voor all. Vandaag lees je mijn review krultang Iso Professional. Ontdek de prachtige krullen. De officiële ISO Beauty Webshop.


Hier koop je makkelijk, veilig en voordelig ISO stijltangen, krultangen , föhns.

Krultang met 25mm toermalijnen staaf voor het creeeren van 25mm krullen. Inclusief hittebestendige handschoen en met dubbele voltage voor gebruik in h. ISO BEAUTY ISOBEAUTY KRULTANG TWISTER 25MM KRULTANG ZWART.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts