maandag 13 april 2015

Indesit wasmachine iwc 6165

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Uit gezet en opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Uitgestelde start Met de uitgestelde startoptie kan je het begin van een wasprogramma . In deze wasmachine kun je maar liefst kg aan wasgoed wassen en drogen.


Daarnaast is deze machine uitgerust met een groot, digitaal display en diverse mo.

Het is tevens een van de goedkoopste modellen uit onze uitgebreide test. Deze Indesit wast goed schoon. Er zijn echter nog goedkopere modellen die het op dit gebied nog beter doen. Bovendien presteert hij op sommige . Populaire specificaties.


Laadvermogen (was), 6kg. Energieverbruik, 2792kWh. Toerental centrifuge, 1.

Koppeling domotica werkt ook, direct na inschakelen gaat wasmachine verder met programma. Het is met deze wasmachine en een schakelmodule dus mogelijk om zelf de machine op een bepaald tijdstip aan te laten gaan. Ik gebruik dit om in laag tarief de machine te laten draaien zodat ik als ik wakker wordt direct de . Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer? Dan kunt u gratis terecht bij. Gisteravond is de wasmachine overleden.


Dus ik al een aantal x de wasmachine stekker eruit gehaald met de hoop dat er iets reset. Eco Time Met de speciale Eco Time optie, kan er bij een aantal standaard programma? Katoen 60ºC, Katoen 40ºC en Synthetisch 40ºC ? De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen.


Ik voel lichte elektrische schokken als ik de wasmachine aanraak. Waarschijnlijk is het elektrische circuit in uw woning niet geaard. In dit geval geeft het antistoringsfilter van de machine, dat normaal gesproken 3MA afgeeft, kleine elektrische schokken af aan de persoon die de wasmachine aanraakt.


Zo goed als nieuw Prijs = Bieden. Technische eigenschappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts