woensdag 29 april 2015

Mini muffins ah

Een lekker engels recept. Er zijn geen winkels gevonden en de laagste prijs is € 0. Wa' elikoem Selam Nab, monchou is heerlijk maar je zou ook de roomkaas van Philadelphia of de huismerk van de lidl, aldi of AH kunnen gebruiken. Hoe Belgisch durft en kan AH zijn? Albert Heijn opent vandaag zijn eerste vestiging in Brasschaat in België.


AH en de kwaliteit van Delhaize muffins.

Vorige week kocht ik bij Delhaize in Brasschaat mini - muffins. AH to go staat voor goed eten en drinken voor onderweg. She writes the fantastic, mouth-watering blog Damn Delicious.


Might I take a moment to tell you all how wonderful this gal is? We met in person late last year and instantly clicked. Ik drink (en lust) geen koffie, maar toch ging ik twee weken geleden op het station langs Starbucks.


Ik ben namelijk gek op muffins. En ik moest er per se eentje van Starbucks hebben. Er stond een lange rij, eigenlijk te lang om mijn trein te kunnen halen.

Maar ik ben toch achteraan gesloten. Met een kaasplankje en bitterballen is het altijd goed borrelen, tuurlijk. See more ideas about Tapas, Brunch and Direct sales party. Deze muffins zijn licht gezoet en heerlijk luchtig.


Maar wat is een muffin nou eigenlijk? Ik eet ze graag bij het ontbijt, maar ze . Op deze lijst staan AH Eigen Merkproducten die wel zijn toegestaan, en dit overzicht kunt u als hulpmiddel gebruiken bij. Handgepelde amsterdamse uien met lavas. AH curryworst met milde currysaus. Mini augurkjes in whisky.


AH feestfavoriet merinque muffins 4st. Je bakt voortaan heerlijke lekkernijen met de cakevormen, taartvormen en andere bakvormen van Xenos. AH Vanille muffins (vers) is niet geschikt als onderdeel van je dagelijkse voeding.


De Westfriese kruidenkaas is bij de grotere Ah ook te verkrijgen. Muffin hazelnoot chocolade (220g).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts