vrijdag 14 augustus 2015

Smoothie met kwark en aardbeien

Was de aardbeien en verwijder kroontjes. Doe de aardbeien , kwark en melk in uw blender. Mix tot alles goed vermalen is. Dan mag je alle ingrediënten in de blender doen.


Smoothie met kwark en aardbeien. Als je water tot aan de.

In dit artikel zullen we focussen of heerlijke aardbeien smoothies. Anders, Drankje, personen, Bereidingstijd minuten, Hollands. Laatst aangepast: dec. Bramen limoen aardbeien kwark smoothie. Zoals de titel al doet vermoeden, vandaag een receptje voor een heerlijke frisse en gezonde ontbijtsmoothie ! Ik heb een hele lange tijd daarom maar gewoon niet ontbeten.


Toen ik eenmaal de keuze had genomen . Pot magere kwark , goed aantal aardbeien , schep vanille whey.

Alles in de blender, klaar. Ze zijn het ideale ingrediënt voor een gezonde en lekkere smoothie. Daarnaast krijg je heerlijke aardbeien smoothie recepten. Super makkelijk, super lekker!


Maak eerst een smoothie of fruitpuree van de mango en het sinaasappelsap, door ze in een blender te mengen. Even mixen met de staafmixer is ook prima. Ingrediënten mango aardbeien smoothie. Deze romige smoothie met kwark , banaan en frambozen drink ik graag als ontbijt of tussendoortje.


Makkelijk, lekker en supergezond! Geniet ervan nu het kan! Dit heerlijke ontbijt vullen we aan met een handje . In deze blog geef ik je een recept voor een gezonde zomerse smoothie met spinazie, aardbeien , ananas en kwark. Goed mixen in een smoothie maker of blender en genieten.


Eventueel kun je een scheutje honing toevoegen. Yoghurt met aardbeien smoothie. Nu ik de afgelopen week een beetje omkwam in de verse aardbeien – je hoort mij niet klagen hoor – besloot ik wat anders te doen.


Weer eens een échte ontbijtsmoothie klaar te maken, een makkelijk drinkontbijt, lekker fris en zomers. Deze ontbijtsmoothie met havermout en aardbei is ook een ideaal .

Dit gaat er in: water, gemixte bessen, kwark , eitwitpoeder en voor het zoetgevoel wat stevia. Immuunbooster Ziek worden zit er niet in met een smoothie bestaand uit .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts